Maar als je gestopt ben met de pil, en dan ongie bent geweest, kan je na twee weken toch wel een eisprong hebben en zwanger raken? Dat kan toch in de eerste ronde? Maar het zal eerder ontpillen zijn, wat het ook is, je zal moeten wachten helaas....
dit is na 1.5wk en je moet een talentje zijn hoor om dan al serieuse zwangerschapsklachten te hebben.Eerst moet het bevruchte eitje nog ingenesteld worden(duurt ook nog plusminus 1wk) en daarna gaan er pas hormonen je huishouding in de war sturen.Meeste vrouwen krijgen pas echt noemenswaardige klachten na 6wkn.Dus 1.5wk is erg kort hoor!
ik lach om je reactie, en ben het er wel mee eens. Hoewel niet aardig natuurlijk, is het wel een beetje simpele vraag.
Haha, zelfs mijn vriend wist het antwoord op deze vraag. Of buikfriep of ontpillen zegt ie direkt Mmm. hij luistert dus toch als ik iets vertel
Whahaha, ik moest zo lachen om de opmerkingen van Carmen! Maar wil ik wel even reageren op die 6 weken.. Ik had patsboem 1 week na mijn ei serieuze klachten... Dus dat was om de 2 weken kado er bij optetellen in week 3! Het kan wel, maar goed, in dit geval is er nog niet eens een ei geweest!
Het is niet eens ontpillen. Het is gewoon de cyclus die langzaam maar zeker in gang wordt gezet. Om te beginnen, een dezer dagen met een eisprong.