Wie heeft er ook geen of nauwelijks symptomen? Zit het dan wel goed? Ik heb sinds mijn NOD alleen nog maar ongikrampen, soms veel soms minder. Ook veel witte vloed. Dit heb ik nog steeds. Ik ben nu 5 weken en vorige week was ik ook flink duizelig, wat ik nu niet meer heb. Ook had ik eens vlagen van misselijkheid maar dat heb ik dus nu ook niet. Lees soms wel eens dat symptomen kunnen komen en gaan maar hoe verder je in je zwangerschap komt zou het toch ook meer moeten worden? Je HCG stijgt toch elke dag? Ik had een dag voor mijn NOD wel een knallende test! Ook de cb gaf al 2-3 weken aan dus was superblij! De testen die volgden waren ook knallend. Nu heb ik gisteren nog een testje nog gedaan en die was ietsjes minder, maar nog wel heel duidelijk. Omdat ik 2 eerdere miskramen heb gehad ben ik heel bang dit nog eens mee te maken. Ik heb pas 16-12 de eerste echo maar ben zo bang weer niks te zien Wie heeft of had ook zo weinig symptomen rond deze week???
Heei niki86, Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger. Ik heb rond de 4 weken ook erg steken in mijn rechteronderbuik/midden in me onderbuik gehad, en vlagen misselijkheid vooral in de ochtend, en gevoeligere en grotere borsten en tepels. Ook erg rammelende dramen en opgezette buik waardoor de meeste broeken niet passen. Nu ik 5,4 weken ben, heb ik al 2 dagen nergens last van. Alleen me borsten en tepels, en opgezette buik en rommelende darmen is het zelfde gebleven. Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Sinds vandaag voel ik wel links en rechts in me onderbuik wat trekken.. En wat last van mijn onderrug. Ik heb bij 7,1 dus volgende week maandag, een vroegtijdige echo, deze zal vast inwendig zijn, helaas. Maar hopelijk met een kloppend gezond hartje! Ik maak me hier ook erg zorgen om, want dit is mijn eerste zwangerschap en ik heb geen flauw idee hoe alles voelt. \ Ik lees heel veel dat de klachten regelmatig rond week 6,7,8 komen. En soms nog wel later, soms helemaal niks en bij sommige veel vroeger! Duss het is afwachten, ik zit ook enorm in spanning, maar eigenlijk moeten we dit niet doen! Heel veel sterkte en succes! xSimone
Gefeliciteerd! Allereerst!.. Ik had ook vrij weinig tot geen symptomen en wist ook in de eerste instantie niet dat ik zwanger was. Had alleen veel meer witte vloed dan normaal. Toen wij er achter kwamen zat ik ook rond de 5 weken. Heb tussen de 8 en 10 weken wel gehad dat ik veel sneller moe was en als ik vrij was van werk overdag ook wel eens ben gaan slapen. Maar voor de rest tot nu toe weinig symptomen gehad. Alles gaat goed hier met mij en de kleine!. Jeetje das niet niks 2 miskramen.. ik hoop zo voor je dat alles goed is met de eerste echo!. ik zal voor je duimen op 16-12
Ik heb ook nog niet zoveel symptomen. Ik voel wat trekken en krampjes in mijn buik, maar ik kan ook al sinds +- de bevruchting moeilijk naar de wc. Vandaag voelde ik laat in de middag pas iets in mijn buik, vroeg me al af of dat wel goed was tot ik ze weer voelde Maar goed ik ben ook pas pril zwanger, dus de klachten kunnen nog komen.
Symptomen zeggen niks!! Ik had met de miskraam ook overal last van.. Pin je daar niet op vast. En onthoud, het gaat vaker goed dan mis
Op jouw termijn had ik ook nog totaal geen symptomen, die kwamen een week later (en gingen vervolgens helemaal niet meer weg, haha ). Maar ook als het mis is, kun je veel last van zwangerschapssymptomen hebben, het zegt dus helemaal niets.. Knuffel en succes, probeer je niet al te druk te maken!
Hier begin ik net wat symptomen te krijgen. Wil nog niks zeggen maar maakt me wel iets minder onzeker. Ik zou alleen niet blijven testen. Je urine kan anders zijn op verschillende momenten van de dag en kan per dag verschillen. Zolang je geen bloedverlies hebt ben je gewoon zwanger...
Ik heb ook weinig symptomen gehad en ben toch echt al ruim 34 weken nu! Vond alleen koffie niet meer lekker, had beetje gevoelige borsten en was van week 6 tot 13 heel moe. Dat maakt het inderdaad heel onwerkelijk, ik vond de eerste echo ook heeeeeel spannend! Maar het schijnt inderdaad niks te zeggen en het gaat veel vaker goed dan niet goed. Dus probeer erop te vertrouwen, met je heel druk maken schiet je sowieso niks op. Veel succes, ik duim voor een mooie zwangerschap!
Dank jullie wel voor de reacties. Ja bij mij werkt t ook mee dat ik 2 miskramen heb gehad, dat ik meer onzeker ben. Zeker ook omdat ik een miskraam mee heb gemaakt waar het niet vanzelf op gang kwam. Tot de 8e week dacht ik zwanger te zijn, geen bloedverlies, positieve testen en wat kwaaltjes. Bleek op de echo een leeg vruchtzakje te hebben wat wel doorgroeide min of meer. Dus dat is mijn schrik. Maar sta er wel positief in en hoop ook echt op een goede echo over een dikke week! Niet dat ik trouwens misselijk WIL zijn haha, vind het wel prima zo
Ik had genoeg kwaaltjes en altijd knallende testen en toch zat het fout.... dat wil allemaal niets zeggen dus pin je daar ook niet op vast En denk er aan... het gaat veel vaker goed dan fout
Het meid, ik ben nu ruim 13 weken zwanger, en heb totaal nergens last van, alleen wat gevoelige tepels en zware borsten, maar verder helemaal niks. Hier gaat alles goed en groeit ook goed, dus ik zou me minder zorgen gaan maken en juist proberen te genieten! Weet dat het moeilijk is, maar meer kun je ook niet doen.
Ik had vorige maand echt super veel kwaaltjes, dat eindigde in een vroege MK. Nu nergens last van, behalve af en toe steekjes/trekkend gevoel in mijn buik en een soort van spiepijn in m'n liezen... Maar inderdaad het is nog vroeg, dus wat niet is kan nog komen! Gefeliciteerd en probeer er inderdaad van te genieten
Tot nu toe heb ik eigenlijk ook weinig last. Ik ben alleen wat sneller moe en ik heb af en toe last van steekjes. Wees blij zal ik zeggen! Het is nog vroeg dus het zou ook nog kunnen komen. Geniet er nu nog van!
Ik heb ook nergens last van. Mijn moeder en schoonmoeder hadden ook nooit last van kwaaltjes. Kan dus gewoon