Hoi hoi, ik ben nu 8 weken zwanger en sinds het weekend de hele dag zo misselijk, het kost me de grootste moeite om te eten, alles staat me tegen. Gelukkig hoef ik (nog) niet over te geven, maar herkennen jullie dit en wat doen jullie er aan? En sinds vorige week ook erg moe de hele dag door poe zeg. Zo lekker even klagen, verder ben ik erg gelukkig dat het eindelijk gelukt is hoor
Klinkt mij erg bekend. Sinds ik 6 weken ben, sta ik elke ochtend kotsmisselijk op. Nu eet ik voordat ik mijn bed uit ga wat droge toastjes, een beschuit of een bakje vanillevla (ligt er puur aan of mijn vriend er is). Toastjes heb ik standaard naast bed liggen. Maar vanillevla werkt tegen de misselijkheid. En verder licht voedsel eten. Ook werkt het om vaker en kleine beetjes te eten. Sinds 2 dagen houd ik in ieder geval alles weer binnen! Succes!
Ik ben sinds een week ook regelmatig flink misselijk. Het wisselt wel per dag.. Tot nu toe nog niets er uit gegooid, maar kan soms bepaald eten echt niet hebben. Mijn vriend doet erg zijn best om rekening te houden met het eten, maar er valt geen pijl op te trekken. De ene dag word ik spuugmisselijk van zijn stamppot andijvie, de volgende dag krijg ik zijn lasagne niet weg vanwege de olijven die er in zitten en eet ik het bord andijvie van de dag ervoor in 1x weg. Heel gek De hele dag door eten helpt. Heb nu rijstewafels gekocht waar ik me ongans aan eet Hoop iig dat het niet erger wordt dan dit, lijkt me heel naar!
Ik ben sinds kort ook misselijk, net niet overgeven. Soms wou ik dat ik kon overgeven zodat het misselijkheidsgevoel weg gaat. Het is licht misselijk, maar heb ook geen zin om te eten en als ik dat niet doe, word ik alleen nog erger misselijk. En dit de hele dag door.
Ben nu een maand misselijk. nog niet hoeven over te geven maar wel goed misselijk. Eet s ochtends wat droge crackers en wat mandarijntjes. Na de middag zakt het weer en dan heb ik honger. Sinds een paar dagen heb ik bij het avondeten juist weer geen honger.
Ik kon 's ochtends echt niks binnenhouden, kon ook niet tandenpoetsen. Eten voor ik uit bed kwam hielp niet. Spugen moest ik sowieso. Gewoon zorgen dat je over de dag in ieder geval genoeg drinkt en eet wat je wel kun verdragen op de momenten dat het wel lukt. Doorgaans gaat het een paar weken na het eerste trimester beter. En als je moe bent gewoon zoveel mogelijk rust en slaap pakken. Ook dat trekt weer bij.
Ik ben 6 weken zwanger en meteen toen ik wist dat ik inderdaad zwanger was begon de misselijkheid. Het enige wat ik op dit moment kan eten is fruit en rauwkost. Ik ben echt bang dat de baby niet alle voedingsstoffen binnenkrijgt.
Ik ben ook zover en de hele dag een misselijksgevoel en moe, zo beroerd! Prik drinken en zoutige dingen eten helpt bij mij.