Hallo allemaal. Ik ben nieuw hier maar heb een vraagje... Ik ben 15 januari nog ongesteld geworden nu had ik wat kwaaltjes dus dacht ik gisteren laat ik is voor de grap een zwangerschapstest doen... Toch wel een klein beetje tot mijn verbazing stond er met een hele duidelijke streep positief. Ben ik nu echt zwanger? Vandaag weer een test gedaan en zelfde verhaal... hele duidelijke streep positief. Iemand ervaring mee? Gr chantal
Hoi, Zoals de test er uit ziet ben je hartstikke zwanger! Ben je (lang) van de pil af? Zijn jullie bewust bezig met zwanger worden? Het kan zijn dat je menstruatie van 15 januari een innestelingsbloeding was, beetje afhankelijk van je voorgeschiedenis. Groetjes Patricia
Wij zijn vanaf half november bewust begonnen met proberen zwanger te worden. Wij hebben al een dochter van 3. Dus het wordt een eventuele 2e zwangerschap. Ik heb best wel een flinke ongesteldheid gehad dus ik snap er niks van. Hoop uiteraard dat dat wel het geval is haha. Anders morgen maar even de huisarts bellen... Gr chantal
Ik hoop het heel erg. Ben alleen erg onzeker omdat ik gewoon dus 'ongesteld' ben geweest. Durf nu nog niet al te blij te zijn haha. Maar bedankt voor de leuke berichtjes allemaal!
whahahaha, wat een grappig topic...... " ik heb een positieve test, heeft iemand hier ervaring mee??" sorry, gefeliciteerd! maar dit topic is echt TE grappig
Ik zeg; gefeliciteerd! (En mijn moeder menstrueerde ook nog 3/4 maanden gewoon door in de zwangerschap) het kan dus..
Dit is een positieve test! Bel morgen de verloskundige, zij kunnen je verder helpen. Ze kunnen ook een evt echo inplannen voor het geval je er niet zeker van bent dat je écht zwanger bent. Maarre... gefeliciteerd!!