hoi hoi.. heb net n testje gewaagd kon niet wachten tot morgen. heb n licht 2e streepje maar staat er maar half op alleen boven kant en onderkant in het midden niets! iemand die er ervaring mee heeft? groetjes
denk dat je even een andere test moet doen aangezien de halve streep die je bedoelt veels te ver naar rechts staat
zegt nog niks hoor. Ik begon met testen 2 dagen na NOD negatief, een week na NOD negatief. Toen een tijd niet getest omdat ik nog niet lang gestopt was met de pil dus dacht komt wel weer. Uiteindelijk 2 weken en 2 dagen na NOD weer getest en toen was hij positief. Zolang er geen bloed is is er hoop. Ben je allang gestopt met je pil?
Ja altijd 32 maand of 4 geleden keer 36 Nu zit ik op dag 38! Pff. Had net heel lichte bloeding was meer roze dan rood. En verder niks.
Ik zou dan van de week gewoon nog een keer testen. Test je ook met kv 2 voor 5 euro? Daarmee heb ik getest.
Ja die heb ik op mijn nod zelf gebruikt. Ga straks maar ff andere halen van clearblue ofzo. Weet nie hoe de action testen zijn. Maar die had ik ook gedaan omdat ik ze thuis nog had liggen
Dan kun je hem niet als positief beschouwen. Wanneer de urine over de strip trekt, hoopt het roze zich soms een beetje op en vormt een streep die dan snel weer verdwijnt. Dit is niet hetzelfde als een tweede streep. Ik denk eerlijk gezegd dat de kans het grootst is dat je menstruatie gewoon een keer wat later is. Je hebt ook wel eens een cyclus van 36 dagen gehad geef je aan, dan is het ook niet heel raar als je er een keertje een van 40 dagen hebt. Zelfs vrouwen met een regelmatige cyclus hebben er wel eens een afwijkende cyclus tussen zitten. En dat roze verlies is bij mij vaak een voorbode van mn menstruatie. Het kan bij jou natuurlijk wat anders zijn, ik hoop het! Hoop dat ik het verkeerd heb en je toch zwanger blijkt!
ik had vrijdag ( dag 6) en gisteren (dag 8) ook tot 2x toe een lichte 2 de streep die na afleestijd weer verdween. nu ook roze met afvegen en in het inlegkruisje. ik heb dit ook nog nooit eerder zo gehad. ik had al geteld vanaf de langste cyclus dag die ik afgelopen tijd heb gehad mijn cyclus schommelt tussen de 25 en 30 dagen. ben uit gegaan van 30 dagen en daarop nu dus op dag 9 overtijd met alleen beetje roze verlies. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
wat het kan zijn dat roze weet ik niet maar dat het bij jou alleen maar met afvegen is is iig geen bloed dat doorzet.. hoop echt dat je zwanger bent, bij mij is het toch echt al hele dag ( weliswaar weinig) maar wel roze verlies
Was je net gestopt met de pil? Dan kan het zijn dat je cyclus later is opgestart en je nog niet overtijd bent.