Ik heb vanmorgen met Action getest en na half uur zie ik een heel licht streep. Na een uur was het duidelijker maar nog steeds licht. Ben ik zwanger of niet?hier de twee Foto,s de erste na half uur en de Tweede na 1 uur.
Ik zie zeker een 2e streepje, maar zoals ik begrijp is die dus buiten afleestijd gekomen ? Ik zal er morgenochtend nog een test tegen aan gooien
Ik zie ook een streepje! Zou inderdaad ook morgen nog een test doen, eventueel met een ander merk! Ik heb verhalen gehoord van action testen die vals positief aangeven Dus voor de zekerheid, maar toch alvast voorzichtig gefeliciteerd!!
Ik vind die wel duidelijk,maar als je pas na een half uur een streepje ziet kan hij ook vals zijn.Tenminste had ik vorige maand,alle testjes van action hadden een streepje na een uurtje,ik vertrouw ze niet meer.Was uiteindelijk toch ongesteld gewees na vier weken overtijd.Doe zeker nog met een andere merk testen als die ook een streepje geeft ben je zwanger succes meid.
Ik heb vanmorgen ook getest met een Action test en die was omo-wit, ook na een half uur. Ik zie bij jouw test toch echt een 2e streepje! Zit je al op je NOD?
Het lijkt mij geen indroger, maar een echt streepje. Zou toch nog eens een ander testje proberen morgen, aangezien je deze na aflees tijd hebt afgelezen.
Ik moet eigenlijk gisteren ongesteld zij. Dus 1 dag overtijd. Ik ga morgen of overmorgen weer testen als ik nog niet ongesteld ben. Ik ben niet zeker want dat is de eerst keer dat ik Action Test gebruik. Groetjes,
Ik zou er morgen nog even een testje tegenaan gooien.. Vind het een duidelijke streep hoor, maar omdat het na afleestijd is enzo..
Action testen hebben bij mij altijd de waarheid gesproken! Je kan natuurlijk morgen al testen, maar mocht je discipline hebben dan zou ik een dagje wachten. Dan weet je zeker dat het HCG is opgelopen! Succes!
Inderdaad ik zie ook 2 streepjes hoor! Even een CB digital proberen dan weet je het zeker! Maar ik durf je nu wel voorzichtig te feliciteren.
ja hoooor gefeliciteerd meis!!! Ben inmiddels expert met de actiontesten en ze lopen echt op kwa duidelijkheid van streepje hihihi
Ook positieve na 1 uur Ramona ? Ik heb de 2 de lijn geizen na 1 uur ,niet Binnen 5 minuten. Groetjes,
Ik zie m en ik ben geen tuurder. Gebruik GEEN actiontests; ze zijn niet betrouwbaar (bij positief en negatieve uitslag).