Goedemiddag dames / meiden, Ik volg dit forum al heel lang en helemaal in de wachtweken heb ik hier veel tijd doorgebracht. Mijn man en ik zijn al een hele tijd bezig voor een 2e kindje. Onze eerste is 'spontaan' gelukt, in 2010 ben ik van een gezonde zoon bevallen. Helaas verloopt een tweede niet zo vlekkenloos. Dit keer heb ik maandagavond 27 januari pregnyl gespoten, woensdag 29 januari de punctie gehad en is zaterdag 1 februari een verse embryo (8-cellig) teruggeplaatst. Ik heb heel erge last gehad van overstimulatie (zijn ruim 30 eitjes aangeprikt). Mijn eierstokken waren uiteindelijk bijna 11 cm. Gelukkig was dit keer het semen van mijn man goed. Er zijn 5 eitjes voor ICSI gebruikt en 6 voor IVF. Resultaat: 4 vd IVF bevrucht en 1 vd ICSI. Uiteindelijk bleek de rest niet in te vriezen helaas. Een embryo van de IVF-bevruchting is teruggeplaatst. Ik zit nu dus op wachtdag 8 na tp en wachtdag 11 na punctie. En ik heb vanmorgen al getest, kon het niet meer laten. Het is lastig te zien op de foto, maar zou het kunnen dat ik zwanger ben? Ik heb al jaren geen streepje meer gezien in het testvenster, dus wij twijfelen nu aan alles! Ik hoor graag van jullie! Liefs, Anoliesje
Wauw wat een snelle reacties, thnx! Foto is half uur na testen ongeveer. Ik hoop ook dat ie morgenvroeg bv wat donkerder is. Kan het me absoluut niet voorstellen! Liefs, Anoliesje
Wat lief dat jullie allemaal reageren, heel fijn! Ik vind het verschrikkelijk spannend. Durf nog nergens vanuit te gaan!
Ik wil geen partypooper zijn, maar ik zie ook een penstreepje. In elk geval geen streepje die even breed is als de controlestreep. Daarbij moet ik zeggen dat ik in het verleden ook vaak na afleestijd zo'n tweede penstreepje op deze hartjestesten van Sensitest had. En echt niet zwanger helaas. Wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is. Maar ik wil je wel op het hart drukken deze testen binnen de afleestijd af te lezen. Of desnoods nog met een ander merk te testen. Succes en ik duim dat je zwanger bent. Ik weet hoe slopend de wachtweken na een terugplaatsing zijn....
Oh Be happy ok! Bedankt voor je reactie! Met een penstreepje bedoel je de dikte vd lijn? Heb nu geen andere testen in huis, dus zal morgenvroeg iig deze soort nog gebruiken. Wat is dan een goed merk om te testen?!
En ik heb denk ik wel 100 van deze testen versleten de afgelopen jaren en heb nog nooit een vals streepje gekregen na het testen. Heb ze altijd wat langer bewaard. Dus hoop dat het in mijn geval niet zo is nu!