Hallo meiden. Ik val jullie al 2 dagen lastig met mijn vage tests. nog steeds geen menstruatie. Vanmorgen maar weer getest met clear blue en met kruidvat. Eerst dacht ik dat ze negatief zijn, maar ik zie ook wel wat. Het blijft wel heel licht allemaal. Ik ben nu bang dat ik zwanger ben maar het niet goed zit. Wat denken jullie over de tests van vanmorgen (1 dag na nod / misschien is vandaag nod)
dit zijn mijn tests van gister en eergisteren. Ook zo licht. Zou het weinig goeds betekenen of zullen we nu maar geloven dat ik zwanger ben? Ik kan er echt nog niet van genieten met zulke tests.
Ik vind ze minder turen dan gisteren en eergisteren hoor! Morgen of overmorgen eens een digitale cb doen met wekenindicator?
Als je alleen naar die van de kruidvat kijk dan lopen ze toch erg mooi op en die andere geeft ook zwanger aan dus zou zeker zeggen gefeli
Ik vind ze ook duidelijker dan je voorgaande testen. Vergeet niet dat er genoeg dames zijn die nog wel later positief testen en dat ook prima is. Ze adviseren niet voor niks te wachten tot nod of later. Een voorzichtige felicitatie van mij.
Ik vind die van het kv nu wel echt duidelijk hoor! Op de andere zag ik namelijk niks. Gefeliciteerd. En de kleur van de streepjes hoeft helemaal niks te zeggen over of het wel of niet goed zit. Spreek uit ervaring.
Jaaaa ze zijn donkerder hoor ! Misschien late innesteling ? Mijn testen begonnen ook zo. Alvast voorzichtig gefeliciteerd !!
Ik zie ze oplopen hoor. Een tip: het zou wat makkelijker zijn om alles gewoon in hetzelfde topic te plaatsen... Je hebt nu al 3 topics geopend met uiteindelijk hetzelfde onderwerp
Je testen lopen goed op, leg die van de 8e en 10e onder elkaar en dan zie je een duidelijk verschil. Gefeliciteerd!