Hallo, Wie heeft hier ervaring mee.... Ik heb een cyclus van circa 28-30 dagen, 8 maart was de laatste mc. Bewust geklust rond ovulatie (niet getest) vervolgens 31-3 negatief getest toen 1 en 2 april licht helderrood bloedverlies (alleen bij afvegen, niets in inlegkruisje) terwijl bij een normale mc ik flink bloed en ook zeker een dag of 5 a 6. Zaterdag 5 heel ligt streepje op kv2v5 test, zo ook zondag en maandag (ochtendurine) en maandag middag getest met action test ook een heel licht streepje.....alle streepjes zijn ligt maar wel duidelijk zichtbaar en ze lijken gelijk in sterkte..... Wel ben ik bij vlagen flink misselijk en heb een zeer gevoelige voorgevel.... wat moet ik hier nu van denken.....bij de eerste kwam ik er veel later achter....bij een weekje of 6 en dat was toen een knaltest...... Ohja, momenteel nog geen foto's..
lijkt erop dat dat de innesteling is geweest. Over een paar dagen zou je streepje donkerder moeten zijn.
Na een week, vanmorgen eindelijk een echt duidelijke streep, nog geen knaller maar dat komt nog wel.... Ben helemaal verrast dat het ditmaal zo snel is gegaan (ronde 3)! Pfff moet het nog wel even laten bezinken.
Wat fijn dat de streep duidelijker is geworden ! Zeker weten doe je het nooit maar lijkt me een goed teken. Gefeliciteerd en geniet ervan
Even een algemene vraag, niet ten nadeel van de TS,: Je zegt 1 à 2 april de innesteling te hebben gehad en op 5 april al positief te hebben getest.. Kan dat zo snel? Kan je 3 dagen na de innesteling al positief testen? Ik dacht dat dat pas rond 7 dagen na innesteling kon i.v.m. HCG aanmaak? (dacht zoiets gelezen te hebben bij de gebruiksaanwijzing van de zwangerschapstest)
Dat kan ook niet maar dat staat er ook niet! 1/4 heeft ze wat boeldverlies gehad.. Dat was rond haar nod.. Of net daarvoor als ik haar cyclus snel nareken..