Kruidvat 2 voor 5 euro indrooglijntje?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by TalChan, Apr 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TalChan

TalChan Lid

Mar 17, 2014
    57
    3
    8
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik weet het, ik lijk wel gek maar toch stel ik de vraag maar even al is het om het van me af te schrijven..

Naar verwachting heb ik vrijdag of zaterdag mijn NOD, helemaal zeker weten doe ik dit niet. Morgen is cyclusdag 28 maar vanwege een positieve ovulatietest op vrijdag 18 april, ga ik van aankomend weekend uit. (ik varieer altijd een beetje 28-30-31 dagen).

Omdat ik vanalles lijk te voelen, heb ik afgelopen zondag al twee keer getest met de kv 2 voor 5 euro (vanwege eventuele NOD morgen). De test was helemaal wit. Nu heb ik gisteravond en vanochtend getest en nu zie ik op beide testen na ongeveer 15/20 minuten een streepje en binnen de afleestijd een tuurstreepje (foto maken gaat helaas niet, camera is stuk)! Nu vind ik het een dun lijntje en kan het ook niet echt roze noemen, maar toch de vraag: aangezien het afgelopen zondag bij twee testen met twee verschillende plasjes omowit bleef zelfs nu nog steeds, zouden de huidige testen dan toch iets kunnen betekenen?

Of kan er verschil in de testen zitten, zodat de ene test wel een indrooglijntje geeft en de andere niet? Ik weet het niet meer hoor.

Alvast bedankt voor jullie reacties

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Ik denk dat we echt pas kunnen oordelen als we een foto zien.. Ikzelf heb nog nooit een indrooglijn gehad op de kv testen, wit was wit en lijntje was positief, maar lees wel vaker over indrooglijntjes.. Lastig! Morgenochtend anders nog een test er tegenaan gooien of misschien een ander merk?

3. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

Jan 27, 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Heb zelf bij deze testen al wel indrooglijntjes gehad. De ene keer wel, de andere keer niet. Misschien over een paar dagen nog een x testen met zo'n test en dan tegelijkertijd met een Actiontest (die zijn wel iets minder gevoelig, maar geven bij mij tenminste geen echte indrooglijntjes). Succes!

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

Jan 16, 2014
    4,685
    0
    36
    Ik heb ook nooit een indrooglijntje gehad. Niet zwanger was omo wit. Een streepje was zwanger.

Share This Page