Mijn lichaam heeft er geen last van gehad toen ik een paar jaar geleden 3 maanden gestopt was met de pil en daarna weer begon.. Maargoed, ieder lichaam is anders. Denk eerder ook zwanger..
Heb net een test gedaan 5 dagen voor mijn nod maar was negatief. Binnenkort waarschijnlijk vrijdag nog eens een test doen.
Je hebt echt totaal geen last gehad? Geen buikpijn of hoofdpijn enz? Her is leuk dat ik eens iemand heb die ook een paar maand gestopt is en dan terug begonnen.. Ik heb nu negatief getest maar nod is nog 5 dagen.. Bedank voor je berichtje.
Toen ik stopte met de pil, heb ik zeker een halfjaar het gevoel gehad dat ik die ronde weleens zwanger zou kunnen zijn. Ik had ook allerlei typische kwaaltjes en niet een paar, maar echt veel! Pas in de maand waarin ik geen seconde heb gedacht dat het raak was, bleek ik zwanger. In de periode daarvoor werd ik 'gewoon' steeds heel laat ongesteld en de kwaaltjes werden toch echt wel op ontpillen geschoven (heb ook onderzoek gehad bij HA en gyn). Kwaaltjes zeggen niet altijd wat! Ben wel heel benieuwd hoe het afloopt..
Toen ik na 4 jaar de pil ontpilde heb ik niets van veranderingen gevoeld, het is nu ik terug begonnen ben 3 weken heb ik die kwaaltjes, in de maand dat ik niet beschermd seks heb gehad.. Daarom twijfel ik zo, ik ontpil niet, ik ben net terug begonnen. Snap je ik weet het niet, de pil heeft normaal gezien toch geen effect op het aantal keer dat je moet plassen of dat ik heel moe ben en slecht slaap.. Ik weet het echt niet meer..
Niet dat ik me kan herinneren nee! Kan me wel herinneren dat ik die 3 maanden hele erge pijnen had als mijn menstruatie kwam dus denk dat ik het me ook echt wel had herinnerd als ik er last van had gehad toen ik weer aan de pil ging. Zou nog even paar dagen wachten met testen idd tot je NOD of misschien 1 dag ervoor.. Is wel moeilijk, maar eerder testen heeft geen zin. Hoop dat je snel zekerheid hebt.. Mag ik vragen of je wel gewoon aan de pil wilt blijven? Aangezien je op zich ook wel een kindje zou willen..
Ja ik ga nog even afwachten. Nee ik ga niet aan de pil blijven, ik ga sowieso nu stoppen tot aan mijn normaal verwachte maandstonden.. Als ze erdoor komen en ik test negatief dan kan ik nog altijd zeggen ik ga stoppen met de pil of ik neem ze nu toch terug opnieuw. Maar voorlopig tot aan mijn nod neem ik geen pil meer.
Normaal gezien wel hoor. Ook logisch gezien de pil hormonen bevat! En je kunt dus inderdaad last krijgen van die hormonen die je dus slikt. Ook als je al eerder gestopt was met de pil, wil dat absoluut niet zeggen dat je er ditmaal ook geen last van krijgt, helaas.Hormonen kunnen rare dingen doen met je lichaam. Over een paar dagen nog eens testen. Als die dan nog steeds negatief is, denk ik niet dat je zwanger bent.
Ja ik ga sowieso binnen een paar dagen nog eens een test doen.. Ik heb gewoon het gevoel dat het 50/50 is dus we zien wel