Zouden jullie even willen kijken? In feb met de pil gestopt en gelijk een nette cyclus van 31 dagen beide rondes. Volgens de berekeningen zou ik woensdag mijn eisprong hebben. Sinds 3 dagen bezig met ovulatietesten. Is die van vandaag nou al positief? Gister geklust. Wanneer kunnen we nu het beste weer klussen?
Vandaag lijkt teststreep even donker als controlestreep, dus vanavond klussen. En morgen voor de zekerheid nog een keertje. Veel plezier!
Opletten met die van Kruitvat, zelf nooit gebruikt, maar blijken het forum hier vaak positief te zijn zonder reden. Action heeft er ook, ren er morgen even om. Online bestellen kan ook, zw en kids Bvb. BD kan je in ieder geval he succes!!!!!
Hm, lees nu overal dat die van de Kruidvat niet goed werken. Maar als ik me cyclus de afgelopen 2 rondes naga dan kan het wel kloppen dat hij nu positief aangeeft.....Gewoon maar klussen voor de zekerheid
die van vandaag lijkt idd positief te zijn! Geen ervaring met deze, wel goede ervaring met zwanger en kids ovu-testen!
Tja ook die van de action zijn wisselende ervaringen.. Ik heb altijd goed getest met die van de action... Ik denk dat je gewoon moet kijken waar je zelf het best op reageert en of het klopt adv je cyclus duur.. Succes!! En gewoon klussen.. Ik merkte het op een gegeven moment aan mn lichaam wanneer mn ei geweest was.. Daarnaast temperatuur ik.. Ik had voor mn ei dagen lang buikpijn links en vruchtbaar slijm, dit was erna over.
Vanaf vanmiddag voel ik aan 1 kant pijn onderin me buik, dus de kruidvat test klopt wel. Maandag en dinsdag geklust is het verstandig vanavond nog een keer te klussen?