Ik heb net de clearblue ovulatie test gebruikt met smiley. Ben al vanaf 16 juli bezig om de dag te testen vanmiddag was hij dus eindelijk positief! !! Maar nu vraag ik me af hoe lang ik nu vruchtbaar ben heb eergisteren getest was hij nog negatief En heb ik dan wel kans nog om zwanger te worden als me eisprong of zogister was? Want ik weet dus niet wanneer hij is begonnen vandaag of gister. Iemans tips??? Heb wel.meteen geklust Vanaf oktober 2013 gestopt met de pil
Natuurlijk, omdat ik een heel onregelmatige cyclus heb en dus mij een vermogen aan geld kost als ik elke dag ovulatie test moet doen heb die van clearblue 30 euro voor 10. Ben nu dus inmiddels al 24 dagen aan testen Deze tip is mij gegeven in ieder geval om om de dag te testen omdat ik mijn ei dan wel zou opsporen
Als je een smily hebt heb je je lh piek niemand weet exact wanneer je eitje gaat springen gebeurd binnen 24-48 uur dus als je vanavond en misschien morgen nog klust ben je volgens mij mooi op tijd hoor! Have fun
Oke ik hoop dat hij vandaag pas ik gekomen en niet gister. Ik test morgen voor zekerheid nog eeen keer.. hoeveel dagen kan een test Positief zijn???
Je eitje springt binnen 48 uur na je positieve test. Als je vandaag een positieve test hebt gehad, kun je dus niet gister al je eisprong hebben gehad.
Nee dat bedoelde ik ook niet maar misschien was hij gister al positief dus misschien vandaag de eisprong en ben ik dan al te laat? Laten we maar het beste hopen
Die cb geeft vrij snel een smiley, dit kan ook best 3 dagen lang nu zijn Maar je ei komt eraan dus se*en meid hahahah lekker plat he Ik zou wel nu gewoon om de dag sex hebben of iedere dag ... Zeker niet te snel stoppen. En als je die cb te duur vindt, wat ze ook zijn, zou ik je de ovu van zwangerenkids aanraden, super ovu testen!
hihi ja blijf nu nog wel testjes doen voor de zekerheid en ik klus voorlopig nog hahahaha. Ja het kosr wel wat maar dan heb je ook wat. Een kind kost ook genoeg geld hihi Hij is nu de hele dag Gelukkig positief
Hahah ja dat is natuurlijk ook je eigen keuze hoeveel geld je hieraan wilt uitgeven... Succes en over 2 weken en positieve zwschapstest