Hoi, Ik ben nu een half jaar 'bezig' voor ons 2e kindje. De vorige keer was het vrijwel direct raak, dus ben ik nooit zo ver gekomen met het analyseren van m'n cyclus. Mn cyclus varieert tussen de 20 en 28 dagen, net eentje van 25 achter de rug (vandaag ongesteld geworden.....). Ik heb elke maand een aantal dagen krampen rond de tijd dat ik gok dat mijn eisprong is. Daarna een paar dagen niet, en daarna komen de krampen steeds regelmatig en steeds heftiger terug. Elke keer hoop ik dat het van de innesteling komt, maar elke keer word ik toch ongesteld. Alleen 'vroeger' had ik nooit zo veel krampen tijdens de 2e helft van mn cyclus. Herkent iemand dit? Het is best irritant (en pijnlijk) en verwarrend ook, want elke keer weer hoop. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik daar namelijk ook continu last van na mn eisprong tot ongeveer het hele 1e trimester. Dus daarom denk ik nu elke maand dat het weer raak is, om vervolgens bedrogen uit te komen. ----------------------- 1e kindje 2 jaar en 4 maanden eind mei 2014 pilstop - 56 - 24 - 28 - 20 - 25 - .....
Heel herkenbaar. Had het met de pil ook nooit maar nu dus wel. De keren dat ik zwanger was, was dit ook heel snel dus nooit zo opgevallen. Nu dus wel. Vind het echt vervelend. Heb er echt last van. En dan ook van het idee, zou het?? Maar ook van de buikpijn gewoon last
Wat vervelend dat jij dat ook hebt. En inderdaad best veel last ervan, heb soms gewoon zin om onder een dekentje op de bank te liggen maar dat gaat vaak niet. Hopelijk dat de komende cyclus bij ons allebei de krampen wél door een prille zwangerschap komen, dan zijn ze tenminste niet voor niets