Ben ik zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Halfbloedjepind, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Halfbloedjepind

29 okt 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat dacht ik ook maar naar mijn idee heb ik die rond de 25e al gehad. Toen had ik ook steken en zo maar die waren ma een uurtje weer weg. Nu blijft het.

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Wachten en wachten dat kan je alleen maar ik dacht ook dat ik me ei gehad had maar bleek veel later in de maand ga van cyclus van 30 naar 37 nu...

3. westlandsefries

12 nov 2014
    39
    0
    6
    Vrouw
    Berlikum
    had ik ook toen ik stopte met de pil eerst was roze en daarna even niks meer maar paar dagen later was er bij mij wel heftige ongesteldheid

4. Halfbloedjepind

29 okt 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah! Al dat wachten hadden we maar een helderziende onder ons! Haha

5. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die helderziende willen we denk ik allemaal wel haha! was het maar zo'n feest :p

Ik wil je absoluut niet ontmoedigen (ik ben geen dokter en geen mens is hetzelfde) maar de 'symptomen' die jij omschrijft had ik precies hetzelfde uiteindelijk met ontpillen als reden.. op een gegeven moment was ik er zo heilig van overtuigd dat ik naar de huisarts was gegaan voor een bloedtest, niet zwanger.. de pil en vooral het stoppen ervan kan je lichaam echt een behoorlijke klap geven en de gedachte dat je graag zwanger wil zijn maken de ontpillings symptomen (die al vrij veel op zwangerschapssymptomen lijken) alleen maar erger en zetten je aan het denken dat je toch zwanger bent.

maargoed, wat ik zeg, het kan altijd!! en het vreselijkste enige wat we kunnen doen is.. wachten.. helaas :(

Deel Deze Pagina