Hallo! Na al onwijs veel goede forumberichten gelezen te hebben, heb ik een account aangemaakt op Zwangerschapspagina.nl Ik heb namelijk een vraag en ik hoop iemand te bereiken met dezelfde ervaring! Ik ben 6 maanden geleden begonnen met afvallen (om gezond zwanger te mogen worden). Ik ben 1.78 lang en ik ben van 117 kilo naar 101 kilo nu. Ik moet nog een eindje, dat weet ik. Ik ben al sinds mei niet meer ongesteld geweest, wat met mijn overgewicht te maken heeft (hormonen). Nu is het afvallen niet het probleem, dat gaat goed, maar gisteravond had ik een veeg bloed op mijn toiletpapiertje. Je kunt je haast niet voorstellen hoe blij ik was, want ik dacht dat ik weer ongesteld ging worden. Maar het is bij die ene veeg bloed gebleven. Nu heb ik meerdere keren per week seks met mijn vriend. Ik heb nog nooit zo weinig bloed gehad bij een ongesteldheid. Nu had ik het er met een vriendin over en die vertelde mij dat het ook een innestelingsbloeding kan zijn. Nu ben ik dus erg blij, want ik heb hoop dat we zwanger zijn, maar ik ben aan de andere kant erg bang dat ik verkeerde hoop heb. Als ik realistisch ben, dan denk ik: hoe groot is de kans nu dat je zwanger bent? Maar omdat ik nog nooit zo weinig bloed heb gehad, vraag ik het mezelf toch af. Dus ik hoop dat er mensen zijn met ervaringen hiermee! Of mensen die tips hebben of die me meer informatie kunnen geven! Onwijs bedankt alvast!
Ja, daar heb ik zelf ook aan gedacht hoor, maar zou ik die nu al kunnen doen dan? Heb ik dan al genoeg HcG, als ik dat al heb?
Gewoon een test doen. Dat bloed kan van alles zijn. Mijn menstruatie begint meestal zo. Een veeg bloed, een dag niets, weer een beetje, halve dag erna goed ongesteld.
of je doet een test, is die negatief doe je over een dag of 5 nog 1, dan weet je zeker dat je niet tevroeg hebt getest...
Was te snel: bij mijn laatste zwangerschap heb ik een innestelingsbloedig gehad en een paar maanden geleden een ovulatiebloeding. Succes met afvallen en zwanger worden!
Bedankt voor de reacties! Ik heb even Google geraadpleegd, misschien is het wel een ovulatiebloeding geweest. Ik hoop dat er toch nog mensen zijn met ervaringen!
wat wil je ermee dan? ja het kan, doe een test dan weet je het.... er is hier niemand die kan zeggen of je zwanger bent of niet, helaas
Zoals Beckje zegt...niemand kan door het scherm heen zien of je zwanger bent. Als je het wilt weten moet je testen! Ja het zou kunnen. Nou zou ik er niet teveel vanuit gaan dat een innestelingsbloeding was. Er zijn meer vrouwen die dat niet hebben dan wel. Als dat het wel is geweest dan zal je, denk ik, tussen de 5 en 10dpo zitten. Dan zou ik over een dag of 5 testen. In het ene uiterste zit je op 10dpo, je zou dan al positief kunnen testen maar vaak nog wel heel licht. In het andere uiterste zit je op 15dpo en heb je een knaller als je geluk hebt. Wel top dat je al zoveel bent afgevallen!
Nee, ik heb nog niet getest. Ik wil nog een paar dagen afwachten, of het toch geen menstruatie is, die op een voor mij ongewone manier, op komt zetten.. Tot nu toe nog niets.