Hoi iedereen, Eventje hier mijn verhaal en hopend op iemand die mij goed advies kan geven.. Een goede 4 maanden geleden begonnen bij mij de problemen...stopte met de pil geen onttrekkingbloeding..maand erop.. 1 dag spotting en maand erna weer niets..naar de huisarts geweest die raadde mij aan helemaal te stoppen met de pil..na 8 dagen 1 dag bruinverlies verder niks..nu op dag 42 na stoppen met de pil en geen ongi in het verschiet.. Nu is een kindje welkom ij ons dus als ik zwnger zou raken heel welkom.. Heb vrij veel last van buikpijn ben niet zwanger ( meedere testen gedaan), maar ben ook op advies van de huisarts met ovulatietesten begonnen op dag 10 na stoppen pil en geen eisprong gehad.. Heb 3 gezonde kinderen, en bij hen totaal geen problemen met op gang komen van cyclus.ik heb altijd de pil doorgeslikt een paar maanden daarna ene stopweek, dus ook bij de andere kids. Ik weet gewoon niet meer wat te denken hierover. misschien nog wel even een aanvuling: ik heb bij de laatste bevalling ivm complicaties ( lees navelstreng voor uitgang geen vruchtwater en ontsluiting) een spoed KZ gehad waarbij het litteken er ghoog zit vergeleken bij anderen..Hij zit bij mij echt boven de onderbroekrand liefs
normaal duurt het tot een half jaar tot je cyclus weer in orde is. soms gaat het sneller dan de andere keer. hier ook aantal keren met de pil gestopt, 1x perfecte cyclussen gelijk en deze keer duurde het ook erg lang. helaas moet je toch nog wat geduld hebben. maar je was niet helemaal gestopt en later wel? dat begrijp ik niet helemaal
nee de maanden ervoor( de 4 waar ik het over heb) was in stopweek van mijn pil..daarvoor doorgeslikt..nadat ik dus in die maanden van de stopweek niet ongi werd naar de ha gegaan en die adviseerde me helemaal te stoppen..gebruik dus nu helemaal niets meer..en nu dus op dag 42 zonder ongi na stoppen pil
ow op die manier. hm dat is wel vreemd. denk toch dat je helaas nog af moet wachten. mocht het echt niet op gang komen kun je je arts om primolut vragen, om de boel weer op te starten.