Hallo, Ik heb een vraagje, ik moest zaterdag 21 september eigenlijk ongesteld worden. Op woensdag werd ik het pas, tenminste dat dacht ik. Ik verloor woensdag en donderdag wat bloed en vrijdag was het al over. Ik heb echter wel last van allerlei vage klachten zoals rug en buikpijn (zeurende pijn), geen trek, veel last van hoofdpijn en soms duizelig. Ik ben al twee keer zwanger geweest (één zoon en een miskraam) en ik was elke keer supermisselijk. Ik heb gisteren een test gedaan, want je weet maar nooit, de test was negatief. Nu heb ik vanmorgen contact gehad met assistente van de huisarts en zij vertelde mij dat het mogelijk was dat ik toch zwanger was maar waarschijnlijk te snel getest heb. Zij adviseerde nog een weekje te wachten met een test. Mijn vraag is heeft iemand hetzelfde ooit een keer gehad? Het wachten en niet weten wat er is vind ik zelf het ergste.
Hoi madeleine, Zulke voorbeelden lees je hier geregeld, vooral die van het te vroeg testen. Je wilt zo graag dat je niet het geduld op kunt brengen om te wachten, tenminste dat had ik, bij mij was pas de derde test positief, 3dagen na mijn NOD. Die bloeding zou heel goed een innestelingsbloeding gweest kunnen zijn. Succes, test over een weekje weer en laat even horen of het raak is, ik ben heel benieuwd! Groetjes Evelien
Hoi Mik25... Goed nieuws...! Kon niet meer wachten en heb vandaag 2 testen gedaan en allebei positief! Op beide testen was wel een vaag streepje te zien, maar ook dat betekent dat je zwanger bent! Over 5 dagen doe ik opnieuw een test voor alle zekerheid! @Rik, Zie je Rik, het kan blijkbaar dus wel!
GEFELICITEERD....................... nou wij gaan voor ronde twee hopen en hou je vingers gekruisd voor me, groetjes mik
hallo, ik ben nieuw hier, maar ik heb ook al sinds 1 1/2 week ongi krampen, ik moet over 3 dagen pas ongi worden maar heb er dus al zo lang last van.ik hoop zo dat ik zwanger ben , ik heb verder niet zo heel veel kwaaltjes, alleen diaree,en een beetje misselijk , en pijn in mijn benen. kan iemand mij vertellen of dat het normaal is als je zwanger bent dat je dan al zo vroeg die krampen krijgt, of zou het gewoon toeval zijn.heb verder geen bloedverlies ofzo gehad.
hallo, ik ben nieuw hier, maar ik heb ook al sinds 1 1/2 week ongi krampen, ik moet over 3 dagen pas ongi worden maar heb er dus al zo lang last van.ik hoop zo dat ik zwanger ben , ik heb verder niet zo heel veel kwaaltjes, alleen diaree,en een beetje misselijk , en pijn in mijn benen. kan iemand mij vertellen of dat het normaal is als je zwanger bent dat je dan al zo vroeg die krampen krijgt, of zou het gewoon toeval zijn.heb verder geen bloedverlies ofzo gehad.
het zou kunnen lees ik overal maar ik zou pas echt gaan juichen als je de postitieve test in je handen heb ant bij mij was dat ook zo vorige maand at jij hebt en toen as het niks ik as gewoon aan het ontpillen succes en we duimen voor je groetjes mik
bedankt voor je reactie, ik ben al een half jaar gestopt met de pil dus denk niet dat ik nog aan het ontpillen ben of kan dat wel? liefs
ow dat wist ik niet nou hopen we maar op het beste,morgen is mijn NOD dus ben benieuwd, bedankt voor je reactie.. grtz
ja is natuurlijk bij iedereen verschillend he! ik heb er echt lang overgedaan ja had een hele onregelmatige syclus werd het ooit 3mnden niet.... en veeeeeeeel verschijnselen haha heel veel succes meid! grtjes
hey cin met mij verder alles goed hoor. Ik heb nu een jong katje weer ff wat anders hihi. ronde 5 alweer gaat snel joh. groetjes sunny
nou, ik heb ook allemaal verschijnselen en of dat ontpillen is of niet, ik heb inmiddels als 2 testen gedaan en allebei negatief... ik heb soms steken in en om mijn tepels, na het plassen word mijn buik harder, kan moelijker van ontlasting afkomen, veel hoofdpijn, en zo kan ik nog wel een paar dingen op noemen.. ik weet het nie meer, word gek van die onzerkerheid xxxxjes
w8 gewoon nog even af .en als je over ee week nog steeds niet ongesteld bent test je weer groetjes mik succes