wat was jullie ervaring met innessteling en zwanger zijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by bekendeonbekend, May 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

Apr 13, 2015
    288
    6
    18
    Female
    NULL
    hallo dames ik ben eigenlijk benieuwd om te horen wat jullie ervaring was of is met de innessteling , of merken dat je zwanger bent en de kwaaltjes die erbij hoorde of wat juist de doorslag gaf ! :)

2. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,247
    8
    38
    Noord brabant
    Ik had al 1.5 week enorm last van mijn borsten was het zoo beu! Terwijl ik meestal hoogtens n week voor mijn menstruatie wat gevoelige borsten kreeg, nu bleef dit aanhouden. kreeg op woensdag avond ineens een paar felle steken rechts in mn baarmoeder. Vervolgens wat lichtroze en bruine afscheiding en de volgende dag ook. Toen wist ik het eigenlijk al zeker. Vanaf donderdag ook wat vage klachten erbij moe, duizelig, trekkerig gevoel in mijn liezen en savonds ook wat misselijk, maar dat was maar 1 avond, en enorm koud. Vrijdagochtend een tuurstreepje op de test en zondags een zeer lichte maar duidelijke streep. Enorm geschrokken want het was ongepland.. maar toch zo welkom. Helaas dinsdags een miskraam geworden..

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,314
    23,463
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Niks gevoeld van innesteling. En pas 5 dagen na NOD klachten. Eigenlijk alleen wat misselijk en moe.

4. LaDebs

LaDebs Actief lid

Jan 6, 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Achteraf gezien heb ik bij m'n vorige zwangerschap de innesteling wel meegemaakt (lag twee avonden op de koude vloer omdat ik zulke steken had) en twee avonden dat ik met m'n badjas aan in bed lag omdat ik het zo koud had. Dat was ook het moment dat ik maar een test ben gaan kopen :p

5. deezz

deezz Actief lid

Nov 30, 2014
    220
    1
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Van de innesteling heb ik niks gemerkt. En op pijnlijke borsten na had ik ook totaal geen kwaaltjes verder. Toen ik op NOD niet ongestel werd ( ik ben altijd precies op tijd) ben ik met avond urine toch gaan testen. En ja hoor.. ZWANGER! :)

6. trotsema

trotsema Bekend lid

Jan 3, 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voelde een paar dagen na mijn eisprong mijn darmen heel erg. Ik had veel lucht in mijn buik.

7. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    innesteling voel je niet zover ik weet, voor NOD was de boel down there opgezet. toen wist ik al genoeg :)

8. o0kellebel0o

o0kellebel0o Nieuw lid

Nov 18, 2014
    3
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik had onwijze buikpijn ,soort van ongesteldheids gevoel maar dan erger. Ook had ik af en toe steken en beetje last van mijn onderrug.

Verder ben ik erg moe, jeukende tepels, maagzuur, misselijk gevoel en kom af en toe niet uit mijn worden.

Heb vanochtend positief getest :D Weet nog niet hoe ver ik ben.....

9. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Van de innesteling heb ik niks gevoeld.
    Ik testte om zeker te weten dat ik met oudjaarsavond gewoon kon drinken.
    Dit kon dus niet :p
    Ik kreeg overigens pas met 6 weken zwangerschap kwaaltjes.

10. Femke86

Femke86 Bekend lid

Feb 15, 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was ineens verkouden, het schijnt dat je immuunsysteem plat wordt gelegd tijdens het innestelen. Daarnaast had ik al een week last van steekjes, een menstruatie-achtig gevoel en pijnlijke borsten.
    Misselijk werd ik pas na 6 weken. Ik heb een week overtijd pas positief getest.

Share This Page