Even klagen hoor, sorry. Eindelijk is t niet meer zo warm binnen.. Kan ik niet slapen! Het hoort erbij in de zwangerschap.Maar is zo onhandig omdat ik ook nog 2 kleuters ro d heb lopen. De baby is ook heel druk. Mijn hoofd zit vol met pieker dingetjes. (gelukkig wel leuke pieker dingen, zoals welke andere auto we zouden willen.) Mijn benen zijn onrustig. Ik kom gewoon niet lekker gelegen. Ik lig nu op de bank tv te kijken na beker warme melk. Mag niet baten. Aaaaaargh! Nog meer mensen wakker?
Ja hoor hier ook wakker..... Voor de zoveelste x voorweeen en wordt er zo moe van aangezien het niet doorzet. En daarbij idd ook nog een heerlijke drukke peuter rondlopen. Ben heel blij dat m'n man nu 2 dagen weekend heeft! Zometeen ook alweer vroeg op voor controle bij de gyn en dan hopelijk weer even terug m'n bed in om alsnog proberen te slapen. Jij heel veel succes, want je moet voorlopig ook nog wel eventjes. Hopelijk ga je toch nog wat beter slapen de komende weken.
Joepie ik heb een uurtje geslapen! Jeetje engeltje frustrerend dat de voorweeen maar niet doorzetten. Dan lukt slapen ook niet nee.. Ik ga nadat kids op school zijn gebracht ook nog proberen te slapen.
Hier ook een beroerde slaper.. Te warm en veel groeipijn 😕 Beter dat je iig nog een uurtje hebt geslapen 🙈
Hier ook heel slecht geslapen. Heb ieder uur gezien en tegen de tijd dat ik indoezelde was madame in mijn buik druk aan het trappelen om 05.00 uur waardoor ik weer wakker werd. Ze komen vandaag ook nog eens de straat opengooien voor de deur en in huis voor de gasleidingen dus verder een dutje doen zit er niet in helaas... Vanmiddag als ze weg zijn maar even paar uurtjes slaap inhalen als dat lukt.
Hier ook door de warmte slecht geslapen. Bij ons is het nog best warm binnen. En nog een paar x naar de wc. Ben in iedergeval blij dat het vandaag niet zo warm is.
Net nog een uurtje gedut. Gelukkig valt t mee met de vermoeidheid. Ik hoop zooo dat ik vannacht beter slaap. En voor jullie hoop ik t ook! De baby blijft onverminderd druk in mijn buik.