Hoi meiden, Aanstaande zondag ga ik naar de sauna met mijn moeder. Ben dan 29 weken. Zouden jullie nog gaan? Ik ben sauna's gewend. en het lijkt me nu nog heerlijk om te gaan. T wordt niet te warm gelukkig.
Dan zou ik lekker gaan! Ik denk dat ik rond 18/ 20 weken voor het laatst geweest ben. Later voelde ik me niet zo comfortabel meer met mijn eigen lichaam, grote borsten, grote tepelhof, groeiende buik. Voelde me zo obviously zwanger dat ik het niet zo fijn vond. Anders had ik nog wel eens willen gaan. Maar als jij je lekker in je eigen lichaam voelt, lekker doen!
Ik zou ook gewoon gaan. Ben zelf met 25 weken voor het laatst geweest, even heerlijk ontspannen. Geniet ervan!!
Ja hoor zeker lekker gaan! Deze zwangerschap niet zo heel veel gedaan, geloof met 28 weken voor het laatst en bij m'n vorige zwangerschap met 35 weken de laatste keer. Geniet ervan!
Mijn gyneacoloog en verloskundige ontraden het .. Had graag gewild ! Mag nu zelfs niet meer zwemmen en in bad ivm infectie gevaar. (heb te weinig vruchtwater) Ga lekker na de bevalling een keertje heen. *in de laatste weken worden kruiden dompel en bubbel baden wel ontraden ook door sauna's zelf