ik loop vanmorgen de schuur in om iets te pakken. ik kijk n de schuur en zie de fiets van mijn zoontje niet staan,dus ben naar school gereden om te kijken of hij met de fiets was gegaan. maar nee geen fiets bij school en hij was toch zoals ik al dacht gewoon met de buurvrouw meegereden. terug naar huis,aan de buurman gevraagd of hij wat verdachts had gehoord omdat ik dacht dat de fiets gestolen was. nee niks gehoord of gezien zei hij. hop de auto in dan maar aangifte doen... rij ik langs het voetbalveld af denk ik ineens hmmm had hem zaterdag toch opgehaald bij het voetballen? kijk ik daar in de fietsenstalling ja hoor daar stond zijn fiets. ik ben echt een domme muts geworden,ben ruim 2 uur aan het zoeken geweest.
Gelukkig dat je die fiets nog gevonden hebt voordat je bij de politie stond! Heb er ook behoorlijke last van, mijn vriend lacht zich een ongeluk af en toe..
komt me heel bekend voor. ik vergeet ook de meest rare dingen. ik weet b.v. niet wanneer ik wat heb gedaan en haal de dagen door elkaar. ik kon altijd perfect mn werkrooster onthouden en nu moet ik 3keer kijken in mn agenda en dan maar hopen dat ik bij de goede dag kijk. soms loop ik naar boven om iets te pakken en dan ben ik boven en weet ik niet meer waarvoor ik naar boven ging. erg vervelend. succes ermee. liefs doris
Hier ook bekend hoor! Gelukkig bleek uiteindelijk dat de fiets van je zoontje toch niet gestolen was!