Afgelopen woensdag heb ik licht positief getest met de action zwangerschapstest. Hieronder de foto Vandaag heb ik weer een testje gewaagd met de 2 v 5. Ik dcht dit wordt een knaller, dit omdat de kruidvat testen gevoeliger zijn en mn hcg waarde in di tussentijd is verdubbeld. Zie t resultaat.. ik weet niet wat ik moet denken nu?
Tjah lastig te zeggen.. bij mij werden de kv2 ook niet knallend en de action testen wel. Handiger om te kijken of een action test wel oploopt?
Toch moet die echt wel een duidelijker streep geven misschien ben je een middag tester, test vanmiddag anders even...
Lastig om twee verschillende merken te vergelijken, maar ik zou wel.een wat duidelijkere streep verwacht hebben nu.
En heb je vannacht veel geplast? Dat maakte hier verschil de eerste periode. Teste zelf de avond positiever!
Voor 1 dag voor NOD had ie wel iets donkerder kunnen zijn maar aan de andere kant hoeft het niet perse iets slechts te betekenen. Of je nod is toch later, of je bent een van de vrouwen die geen knalstrepen krijgen oid. Naar mijn idee hoef je je niet direct zorgen te maken, hij is iig duidelijk positief