Hoi allemaal. Ik wil deze maand met ovulatietesten beginnen en vroeg mij af welke jullie gebruiken? Ik zag in de action goedkope ovulatietesten liggen, maar zullen deze wel goed werken omdat het zo goedkoop is? Clearblue bijvoorbeeld is hartstikke duur!! Ik hoor het graag van jullie
Hierover wordt al heel veel gepost op dit forum. Misschien even via Google zoeken op 'welke ovulatietest' en evt nog 'zwangerschapspagina' erbij. Kun je vast wel referenties vinden 😉 Ik gebruik zelf die van Sensitest. De dipsticks. Lekker goedkoop en simpel. Maar hoor over Action ook goede verhalen. Kwestie van proberen. Allemaal een beetje hetzelfde.
Ik gebruik ze van de action en bij mij werken ze echt super. Een hele lichte streep als ik begin en elke dag worden ze steeds donkerder met een knal als mn piek is. Ik vind ze fijn!
Hai, ik heb ook Action testen maar ben er niet tevreden over. Kan de streepjes niet goed interpreteren en wil gewoon duidelijkheid. Ik ga cb digitaal doen na deze periode. Zwanger&Kids schijnt ook goed te zijn. Succes
Ik gebruik de dipstick van sensitest, die bevallen mij goed en zijn zeker niet te duur. Ze hebben daar ook een starters set voor nog geen 30,-: 24 testen, zw testen, thermometer en een ovulatieschijf. Kijk anders eens op hun site en lees de referenties, Ovulatietesten van Sensitest en Clearblue vanaf €6,49 en Zwangerschapstesten van Sensitest, Clearblue en Predictor vanaf €1,69en vanaf €0,49 | Sensitest. Succes met het maken van een keuze.