dames over 6 dgn heb ik mijn nod en nu had ik ineens vanavond waterig witvocht uit mijn tepel toen ik erin kneep (ik heb namelijk wel eens ingetrokken tepels en kijk ze dan dus af en toe even na op plekjes) ik kan er een druppel uitknijpen en het is echt waterige en wit gekleurd....Niet zoals talg of zo. Kan ik zwanger zijn herkent iemand dit?gr heidi
Heidi, geloof niet dat dit deel van het forum hiervoor bedoeld is... hoop dat je je hier snel mag melden met "ik ben zwanger!" maar zolang moet je ons maar gezelschap blijven houden op het NOD-forum of bij "zwanger worden".
verplaatst naar zwanger worden. Graag opletten waar je post Ik ben zwanger is voor de aankondiging dat je zwanger bent.
knijp wel vaker in me tepels en er komt vaak vocht uit zoals jij beschrijft maar nee nog noooooit zwanger geweest....
En eigenlijk zou het bij "eerste symptomen" horen Maarre....tjah....wachten tot je kan testen. Denk dat niemand dit kan gaan voorspellen Succes
sorry hoor dacht misschien weten jullie het wat beter omdat jullie al zwanger zijn...zal me hieer niet meer melden hoor tot er wat is