Hallo allemaal, Het eerste wat ik jullie vertel is dat ik wel zwanger wil worden. Ik heb onveilig seks gehad 2 weken voordat ik ongesteld zou moeten worden. Maar toen werd ik het een week te vroeg (ongeveer 8/9 dagen na de seks). Na 2en halve dagen was het al afgelopen. Het begon eerst met gewoon best wel wat buikkrampen in mijn onder onder buik. En verder verloor ik normaal bloed. Mijn ongesteldheid is altijd maximaal 6 dagen, en dat ik de 2e dag ook nog best heftige buikpijn had maar dat had ik hier niet. En ja, als het te spannend word ga ik een test doen maar ik moet eerst overtuigd worden dus wat ik wilde vragen, wat zijn jullie mening hierover? Alvast dankjulliewel !! Groetjes.
Ik kijk in mijn glazen bol.....ja, je bent zwanger. Meid, wij kunnen via de PC niet beoordelen of je zwanger bent of niet. Dan zou die bloeding al een innestelbloeding zijn geweest en dat komt vaker niet dan wel voor. En dat kun je veelal ook met 1 of 2 inlegkruisjes af. Het enige wat jou duidelijkheid zal geven, is een zwangerschapstest. Ga dus naar de Kruidvat en koop hun goedkoopste testjes van 2 voor 5 euro. Succes met testen!
Wat gek,mijn glazen bol zegt van niet...Sorry, heel flauw... Enige manier is testen of wachten of er over 8 maanden een kindje is.