Zojuist voor het eerst een cb met vaste smiley gehad, en kan ook kloppen want ik zit op cd 15. Alleen 1 probleem , ik zie mijn man pas weer morgen avond om 23.30. Ik ga er van uit dat het dan te laat is ??? Heeft het zin om morgen vroeg nog een keer een cb te doen ? En als daar een smiley staat, heb ik dan alsnog 24-36 uur ? Ik heb wel eens gelezen dat mensen 2 dagen een smiley hebben namelijk. Sorry voor alle vragen... Maar dit zou wel eens mijn tweede ovulatie in 6 maanden kunnen zijn.
Een ei springt 1-2 dagen na de piek en kan na eisprong nog 12 uur bevrucht worden. Ik denk dus dat er nog wel een (welliswaar kleine) kans is
Nee want het ei springt 1-2 dagen na de start vd piek. Morgen kan je nog wel een piek hebben, maar is het niet meer de start vd piek
Okidoki. Net weer getest, en nog steeds een smiley. Ben benieuwd morgen ochtend naar mijn temperatuur. Misschien kan ik daar uit afleiden of er al een eisprong is geweest, of dat we morgen avond/nacht nog kans maken. Zoiezo gaan we het gezellig maken na elkaar een week gemist te moeten hebben 😜
Vanmorgen geen smiley meer. En de ovulatietest van de action was gister ook donkerder dan de rest van de week, al vind ik het geen knaller maar dat heb ik nog nooit met een action test gehad. Vanmorgen temperatuur 36.9 wat normaal is voor mij. Mijn basale lichaamstemperatuur is 36.8-36.9. Vanmiddag wat vruchtbaar slijm gehad. Kan ik er van uitgaan dat mijn ei nog niet is geweest ?
Ik heb geen klagen gehad met de testen waren steeds heel duidelijk. Nu meisz maak het maar lekker gezellig en dan twee spannende weken op wachtbankje met hopelijk een positieve test als beloning voor het geduld
Ik had 5-1 s avonds een iets donkerdere streep met ovulatie test 6-1 een knaller smorgens smiddags en s avonds was echt de donkerste smorgens nog wel knaller maar was iets minder en ik voel altijd mijn eisprong heel duidelijk loop dan zowat krom en dat had ik dus in de ochtend van 7-1 s avonds was mijn test duidelijk minder mijn ei was dus na 1 dag van de start van de LH piek hopelijk duurde het bij jou iets langer voordat je ei gesprongen is! Wij hebben 5 en 6 jan s avonds het gezellig gemaakt 7-1 was ml te ziek haha maar hebben naar ons gevoel op tijd geklust zeg maar hopelijk jullie ook nog! Succes met wachten komen de weken
Uiteraard gister meteen geklust. Donderdag ochtend en avond dus een 😀. Vrijdag ochtend negatief. Vrijdag avond ( gister ) rond 00.00 geklust. Vannacht is de jongste wakker geworden en dus een uur eerder als normaal getempt en het was 36.6 terwijl mijn basale temp normaal 36.8-36.9 is. Ik ben niet uit bed gegaan en heb nog 1,5 uur verder geslapen en toen was het 37.0. Tempen is dus deze cyclus ook niet echt betrouwbaar helaas door het wakker worden en op afwijkende tijden tempen..... Ik denk zelf dat we te laat waren , maar over twee weken weten we meer. Bedankt allemaal voor de reacties en het mee denken
Ik ben trouwens zelf ook geen fan van de action ovulatie testen. Nog nooit een knaller gehad. Ik heb gister andere binnen gekregen via eBay uit China ofzo, hopen dat dat was is voor de volgende ronde.