Als het goed is wordt een cryo op zn 'leeftijd' teruggeplaatst. Dus als hij 5d oud was bij de transfer was dat 5dpo. 09-01: 5dpo 22-01: 18dpo = 4w (14dpo) + 4d
Ha Jij82! Ik heb exact op dezelfde datum een terugplaatsing van een cryo gehad! 9 januari! Ik werd na 15 DPO nog niet ongesteld en had al sinds 10jan zere borsten...dus ik heb getest woensdagavond, zo spannend vond ik dat,heel de dag al zenuwen ervoor en wat denk je? Knalpositief, de action en kruitvattest beide streepjes net zo donker! Wow! Gelijk erna de cleurblue gedaan en die gaf 2-3 weken zwanger aan! Dan wordt er dus genoeg HCG aangemaakt als er 12 dg ervoor een tp is geweest! Dat is nog geen 2-3 weken geleden toch? Wat een fantastisch nieuws he! Gefellciteerd! Bij jullie ook het 1e kindje denk ik? Jullie hebben al een lange weg gehad zeg! Wat een wonder dan zeg! Genieten nu en op naar de eerste echo! Test jij nu tussendoor nog? Ik heb niet meer getest..donkerder kunnen ze niet worden denk ik..
Net nog een testje gedaan... Vind m niet veel donkerder dan ervoor... Maar bon... Ben wel nog steeds zwanger blijkbaar 1e wondertje! Zo leuk! Was cryo ook 5d oud bij jou? Wanneer heb je 1e echo en ben jij ook zo ongerust?
volgens mij betekent 2-3 op de digi dat je hCG boven de 200 is. Dat zou betekenen dat het mooi doorgegaan is met verdubbelen!