Ik heb al een poosje last van een soort bultjes aan de zijkant en rondom mijn tepel, als ik hier op druk komt er een soort wit spul uit. Ook zijn mij borsten de laatste tijd super gevoellig. Terwijl ik daar normaal nooit last van heb op deze manier en ook nooit zo lang. ( denk dat ik er nu ongeveer 2 / 3 weken last van heb). Ook ben ik de laatste week erg moe. Zou dit kunnen betekenen dat ik zwanger ben? Wie kan mij helpen? Liefs Daimy
Een testje kan je helpen! Er is niemand hier op het forum die jou kan zeggen dat je wel of niet zwanger bent...! Gewoon een testje er tegenaan gooien!
Het klinkt als gewoon talg, maar het kan net zo goed een teken van zwangerschap zijn. Ik sluit me aan bij minimuisje, een test zal je duidelijkheid geven.
Harstikke bedankt voor jullie reacties. ik heb nog niet getest maar ben zelf ook heel erg benieuwd. ik heb via internet besteld en krijg de test morgen of dinsdag en dan zal ik het direct laten weten wat eruit is gekomen. Ik heb trouwens de laatste tijd ook een apart gevoel in mij buik, iets wat ik nog niet eerder heb gevoelt. Ik hou jullie op de hoogte Liefs Daimy
Nou heb net getest, maar is negatief. ik heb het nagekeken maar kan eigenlijk pas eind volgende week testen. Dus dan nog maar een keer testen.
Als je er al een poosje last van hebt zijn het in jouw geval blijkbaar geen zwangerschapssymptomen. Ik zou je volgende menstruatie maar gewoon afwachten en bij aanhoudende, vervelende klachten je ha waarschuwen. Elmo