Hallo allemaal, Ik vraag me af of er mensen zijn die aan de pil waren gewoon ongesteld werden maar toch zwanger waren. Ik ben namelijk 3 weken terug ongesteld geweest maar niet normaal, ik werd pas ongesteld 2 dagen voordat ik met de pil moest beginnen en het was heel erg weinig, een paar dagen later verloor ik weer wat oud bloed. Dat maakte me al erg ongerust omdat ik in week 1 de pil 2 keer was vergeten. Heb al 2 keer een test gedaan maar die waren allebei negatief maar toch blijf ik het gevoel hebben dat ik zwanger ben dus heb ik van de week toch maar even de huisarts geraadpleegd, ik moest van de dokter meteen weer stoppen met de pil om te kijken of ik ongesteld zou worden dus heb afgelopen woensdag mijn laatste pil ingenomen dus nu is het maar afwachten. Ik zit er toch een beetje mee want om eerlijk te zijn vind ik het nog een beetje te vroeg om een tweede kindje te nemen maar mocht ik zwanger zijn dan is het wel welkom. Groetjes Vera
Hi Veertje! Mij zus heeft dit wel gehad. Zij kwam na 4 mnd erachter dat ze zwanger was, ze is de 1e drie maanden "ongesteld geworden". Daarom wist ze niet dat ze zwanger was...
ik was ook zwanger maar had een heftig innestelingsbloeding op ongi dag gehad en dacht dus dat het nix was ok het was korter dan normaal dat wel maar toch.. zelfs nog test gedaan .... nix nu na echo weten we dat dat toch mijn innesteling was ! dus ik hoop het voor je
Mijn ha heeft me verteld dat als je aan de pil bent en zwanger, je gewoon ongesteld kan worden! Laat je even weten hoe het is afgelopen? groetjes Marieke
Tuurlijk laat ik het even weten. Het is nog steeds afwachten, ik heb wel een klein beetje het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar dit gevoel had ik ook de eerste 2 maanden toen ik zwanger was van Stijn.
hallo mesnuh, Ik ben hier nieuw en kweet niet precies of ik hier goed zit, maar het gaat om het volgende; 9 November was mijn 1e menstruatie dag, bleek dat ik ongesteld was, maar niet zoals normaal. HEt was helemaal bruin. 2e dag was ongeveer hetzelfde aleen was het ook meer rose en ook wat rood bloed. 3e precies hetzelfde 4e dag bruine afscheiding 5e dag ook tijdens de menstruatie had ik meer last van steken dan anders (niet heel erg) vanaf de 4e dag voeld ik me ziek werd verkouden (mss wel gewoon een griep maar vertel het er gewoon ff bij) en erg moe nu ben ik op de 9e dag naar mijn menstruatie en heb hoofdpijn en erg moe. Voordat ik mijn menstruatie moest hebben had ik die week ervoor last van 'vlagen'misselijkheid. op de eerste dag van mijn menstruatie heb ik gelijk test gedaan deze was negatief.. Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben? ondanks dat ik óngesteld' was. Kheb nu af en toe last van steekjes in mijn buik, lijkt ook dat ie iets is opgezet vooral tegen de avond aan. Ik ben benieuwd? Groetjes,, you and me
De pil beïnvloed de test behoorlijk. Dus als ik jouw was zou ik een test doen zodra je een tijdje van de pil af bent. En mijn man en zijn broertje zijn allebei door de pil heen verwekt, dus je hoeft niet eens de pil te vergeten om zwanger te kunnen raken. In ieder geval veel sterkte met het afwachten. Groetjes Wendy
Volgens de huisarts beinvloed de pil een test niet. Ik ben vanmorgen na een nacht hevige krampen en rugpijn ongesteld geworden, ik moet eerlijk bekennen dan ik het stiekem toch een beetje jammer vind maar het is wel nog even beter zo Nog een paar maandjes wachten en dan gaan we voor de 2de youandme@ ik heb laatst de bijsluiter van de test (eigenmerk kruidvat) gelezen en daar stond in dat een test niet gedaan kan worden in de tijd dat je menstrueert dus ik weet niet of dat de test kan beinvloeden, heb helaas de bijsluiter niet meer, misschien moet je over een paar dagen weer een test doen.
Hoi! Ook ik herken dit... Ik ben "per ongeluk" zwanger geworden, doordat ik ook de pil ben vergeten. Ik ben vorige maand nog wel ongesteld geweest, maar heel erg licht en echt maar een dag of twee, terwijl ik normaal altijd wel 5 dagen ongesteld was. Afgelopen keer werd ik niet ingesteld, dus een test gedaan en nu blijk ik zwanger te zijn. Ik krijg overmorgen een termijnecho om te kijken hoe ver ik ben, maar het kan dus hier heel goed zijn dat ik geen 6 maar misschien al 10 weken zwanger ben... Ben zo benieuwd! Laat je ons weten hoe het afloopt?
De pil verhindert de aanmaak van hcg niet, dus je kunt gewoon testen. wel is het overtijd zijn moeilijker te bepalen waardoor er misschien meerdere malen getest moet worden. ik ben ook weleens zwanger geraakt met 1 pil vergeten, toen ik 18 was. werd na 5 weken een mk. was achteraf wel goed omdat mijn relatie heel slecht was
driekeerdaan@ ik was de vorige keer ook heel erg kort en heel erg anders ongesteld maar nu is het wel heel erg hevig dus ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben. Heel erg veel plezier alvast met je echo.
Hoi Veertje, Dat wist ik niet, ik heb een clearblue test gedaan. Dan zal ik het vandaag of morgen maar opnieuw ff testen.. Ik ben op het moment 'grieperig'verkouden last van opgezette ogen, (waar ik anders nooit last van heb) heel warm, zou dit te maken kunnen hebben met eventuele zwangerschap? Khoop het zo... grtjsss
Hoi Youandme, Ik had het toen ik zwanger was van Stijn ook heel erg warm, ik liep in de winter in een tshirt. Ik weet niet of hetzelfde geld voor de test die jij hebt gedaan maar het kan nooit kwaad om nog een keer te testen. Ik zal voor je duimen. Groetjes
ja ik ook! Ik hoop het zo... Tis mn 3e ronde... (opweg naar de 4e) dus nog niet supper lang bezig Maar ik hoop het! groetjessssss