Heeft iemand misschien ook pas last van misselijkheid gekregen toen zij al een paar weken zwanger was? Ik heb tot nu toe namelijk nog nergens last van, maar de laatste tijd lijkt het wel ietsje erger te worden. Komt het nog? Of komt het gewoon niet meer
vertel mij wat, ik had er met 5 weken erge last van, tot de 14 weken. Nu gaat het allemaal een stuk beter gelukkig. Niet meer zo misselijk, kan nu weer normaal eten, enz. Hoop voor je dat het niet erger word, want 't kan echt geen pretje wezen
Zou zo zeggen wees blij dat je nergens last van hebt.... hoor en lees soms dingen dan denk ik oh oh neeeee... Dus handjes dicht knijpen en hopen dat het zo blijft voor je
ik heb het int begin helemaal niet gehad toen ik 8weken was 2weken en nu heelmaaal nie meer heerlijk smorgens normaal opstaan!
hier nog steeds misselijk en beroerd ! ik was het al voor mijn NOD zo wist ik dat het raak was maar dat is echt niet leuk hoor meid ik hoop voor je dat je jezelf lekker fit en gezond mag blijven voelen ! en anders mag je mijn misselijkheid wel hebben hoor
de 2 maand was ik heel de dag door misselijk de 3e maand begon het overgeven, naar een paar weekjes was dat over , en toen ik 7/8 maanden was moest ik weer af en toe overgeven.