Nee ze hebben me niet geprikt in het ziekenhuis , ik werd er binnen gebracht omdat ik flauw was gevallen en mijn bloeddruk 100/68 was en dus veelste laag, mijn moeder was er op dat moment bij dus hebben ze geen vragen gesteld over eventueel een zwangerschap...
Ik las net al op een ander formum over de eiersprong , heeft misschien iemand een website waar je deze online kunt berekenen ik kan namelijk niks vinden via Google ,
Hier bij vruchtbaarheidscalculator (rechts boven). Je eisprong zou bij 28 dagen op 16 feb hebben kunnen plaatsgevonden. Dan is een innesteling op zijn vroegst op 21 feb, morgen dus. Tot die tijd kun je niets merken.
Oké dat hoop ik dan ook, al is dat lullig gezegt voor de mensen die er moeite mee hebben om zwanger te raken, en de innesteling mocht het zo zijn, is dat te vernemen aan je lichaam dat ik op dingen moet letten wat er op kan lijken ?
Ja omdat ik dus gestopt ben met de pil weet ik niet vanaf wanneer ik kan testen, moet ik dan gewoon aan houden van wanneer ik ongesteld moet worden zoals ik het met de pil ook was? Of gewoon vanaf 1 maart als ik dan nog niet ongesteld ben een test doen?
Technisch gezien zouden je klachten dan niet van een zwangerschap kunnen komen. Het is nu de 21e dus de vrucht is dan nog niet ingenestelt en pas na innesteling gaat je lichaam hcg aanmaken wat voor kwaaltjes kan zorgen. Daarnaast wil ik niet zeggen dat je niet zwanger bent, heb helaas geen glazen bol. Enigste optie is een test doen over 1 a 1.5 week.
Hey, iedereen zijn situatie is anders. Ik denk dat het in jouw situatie lulliger zou zijn als je zwanger blijkt te zijn en eigenlijk (nog) helemaal niet voor een kindje zou kunnen zorgen. Sommige vrouwen verliezen een heel klein beetje bloed bij de innesteling, maar dit gebeurd vaker niet dan wel. Zoals ik zei: probeer er niet teveel op te letten, dan ga je het jezelf alleen maar aanpraten! Weten ze trouwens wel waarom je opeens bent flauwgevallen en je bloeddruk zo laag was?
als je de 18de sex hebt gehad kan je nog een noodspiraal laten plaatsen. Dit kan tot max de 5de dag na de sex. Ik raad je aan vandaag toch even contact op te nemen met de huisartsenpost als je echt wil voorkomen dat je zwanger wordt. Voor een morning after pil is het namelijk te laat en als je anders voor een abortus zou kiezen zou ik als de sodemieter er zo'n koperspiraal inzetten. Die kan je laten zitten of er na een maand weer uithalen. Laat wel eerst even een echo maken om zeker te zijn dat je niet al een tijdje zwanger bent. Je zal de eerste niet zijn die door de pil heen zwanger wordt.
Mijn bloeddruk is veelste laag waardoor ik flauw ben gevallen , maar las op internet dat dat ook kan komen door dat je zwanger bent en er een hele verandering in je lichaam gebeurt, daarom had ik vanmorgen alles even voor mij zelf op een rijtje gezet, en ontdekte ik dat ik dom ben geweest door het zonder condoom te hebben gedaan, en nou stress ik hm al helemaal omdat de ovulatiecalculator op deze site dat het midden in mijn vruchtbare dagen was ....
Tja, het is een zeer reële optie. Niet zozeer dat je klachten nu van een zwangerschap komen, maar dat je strak zwanger zou kunnen blijken te zijn. Kun je morgen niet een dringende afspraak bij je huisarts maken om te bespreken wat er nu nog mogelijk is? Ofwel, wat is nu je plan?
Ik weet niet hoe het zit met bloedtesten of die evt al eerder kunnen dan de urine testen. Dan kan je misschien dat vragen aan de huisarts deze week en een overtijdsbehamdeling ondergaan dmv een pil.
100/68 is niet heel erg laag hoor. Je bent jong en jonge mensen hebben al snel last van orthostatische hypotensie, ofwel een lage bloeddruk bij bv snel opstaan of te lang staan e.d. Heeft niets ernstigs te betekenen. Jonge mensen vallen ook sneller flauw na een sportinspanning of tijdens bv bloedprikken. Dat deel van je zenuwstelsel neemt gewoon al snel de overhand, wanneer je jong bent. Dus daar zou ik mij niet te druk om maken!
Ik ben zelf echt anti abortus , dus mocht het zo zijn moet ik ook maar opkomen voor de consequenties, tis tenslotte mijn eigen schuld, en genoeg mensen die geen kinderen kunnen krijgen willen het graag en dan kan ik er met m'n hoofd niet bij dat mensen het laten weg halen, Maar kan een huisarts het al zo vroeg zien dan als ik deze week naar de huisarts ga ?
Ik heb van uit mij zelf een te hoge bloeddruk waar ik om bekent sta bij de dokter, normaal zo 140/88 of soms zelfs nog hoger, daarom zat de schrik er ook behoorlijk in want het is nog nooit zo laag geweest bij mij...
Ze zeggen dat je 14 dagen na de sex/eisprong kan testen. Aangezien je het toch niet laat weghalen (mocht het zo zijn) dan zou ik pas 14 dagen na de laatste keer onveilige sex gaan testen. Dat is dus 14 dagen na 18 februari en dus 3 maart (als je dan nog niet ongesteld bent). Overigens kan ik best begrijpen dat je het 1x onveilig doet (ff niet aan de woorden vsn de huisarts gedacht) , maar om dan vervolgens 2 dagen daarna weer onveilige sex te hebben, nee, dat kan ik niet begrijpen. Ik hoop voor je dat je niet zwanger bent, maar dat je hier wel een goede les uit hebt geleerd!
Daarom is het ook zo lastig! Bij niemand is het eigenlijk 100% hetzelfde... Denk niet dat er iets anders voor ts op zit dan afwachten maar
Dat is harde taal voor iemand die zelf twee keer onveilig seks heeft gehad en vanmorgen pas bedacht dat ze van seks zwanger kon worden