♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016♡ 15. (0) 16. (1) voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 17. (0) 18. (0) 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) _________________
Zo, maar alvast een lijstje gemaakt! Vandaag is mijn menstruatie begonnen. ik ga niet langer treuren... We gaan gewoon verder welkom allemaal 💗 Dat er maar veel roze mag komen
♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016♡ 15. (0) 16. (1) voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 17. (1) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 18. (0) 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) _________________
Dank je Voila Volgens FF is mijn NOD de 17e, dus dat houd ik maar even aan. Ondanks mijn onregelmatige cyclussen...
Mss dat ik me er ook bijvoeg maar ik weet nu echt niet waar ik moet staan.. Sinds de mk verschilt mn cyclus zo. Dit keer kwam het op tijd maar zou echt niet weten hoelang het dit keer zal duren... Ik neem maar het gemm
♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016♡ 15. (1) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 16. (1) voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 17. (1) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 18. (0) 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
In mei leggen alle vogeltjes een ei toch OumYahya; mijn cyclus is ook zo onregelmatig, lastig hè. ...
15. (1) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 16. (1) voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 17. (1) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 18. (0) 19. (0) 20. (0) 21. (1) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb me ook toegevoegd, vandaag ongesteld geworden en maar even mn langste (deze) cyclus aangehouden van 38 dagen. Hopen oo veel roze deze maand!
15. (1) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 16. (1) voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 17. (2) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 18. (0) 19. (0) 20. (0) 21. (1) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Hoi dames, vandaag helaas toch ongesteld geworden op 10dpo. Deze ronde eerste keer ovulatietesten gebruikt en vond het wel prettig. Deze ronde dus maar weer en wel handig om te weten dat ik een LF van 10dgn heb, kunnen we daar wat meer rekening mee houden Nu eerst maar even lekker me afreageren door te gaan sporten
Hoe gebruik je juist zo'n ovulatie test? Ik ken er echt niets van? Hvl heb je er van nodig en vanaf wanneer gebruik je dat? En hoelang
Je LF is over het algemeen elke maand hetzelfde met soms een verschil van een dagje. (Gemiddeld is dat 14 dagen maar vaak ook niet) mijn lF is bvb 12 dagen en toevallig afgelopen maand 13. Het goedkoopst is online testen kopen via bijvoorbeeld ebay(waar je paypal voor nodig hebt om te betalen) of z&k of sensitest. Op internet heb je verschillende sites waar je kan berekenen wanneer je ongeveer kan beginnen met testen. Het ligt er ook maar net aan of je een regelmatige cyclus hebt en zo niet dan begin je wat eerder om zeker te zijn dat je hem niet mist. Dit doe je dan elke dag 1x tussen 12:00 en 17:00 (in iedergeval niet met je eerste ochtend urine) en je moet een aantal uur niet gedronken hebben. Als de lijntjes op een gegeven moment even donker zijn kan je die dag 2x testen om te kijken of ze nog even donkerder worden. Vaak heb je dan binnen 2 dagen je eisprong geteld vanaf je eerste positieve test! Pas als je echt gaat temperaturen ben je echt zeker van je eisprong.
Ik heb ze besteld bij z&k en was erg tevreden erover dus nu maar weer besteld. Ik test als ik thuis kom vanuit het werk rond 16uur en drink daarvoor zo'n 2uur niet. Ik ben vorige ronde rond dag 12 begonnen, omdat ik nog beetje zoekende was voor me cyclus maar nu kan ik deze maand dus wat later beginnen
Action was bij mij niet betrouwbaar omdat ik blijkbaar geen knalstrepen krijg.. Ik heb onestep testen van ebay 50 voor 11 euro. Ik vind ze prima en vind mijn ei! Sensitest krijg ik ook geen knallers bij. Ik heb wel veel goeds over z&k gehoord. Deze maand ga ik voor het eerst tempen. En omdat ik regelmatig ben ga ik pas 1 dag van te voren een testje doen (heb nog 2 ovulatietesten liggen) met kans dat ik hem mis, maar dan zie ik mijn eisprong terug in mijn tempgrafiek.
Ik ga deze maand ook uvutesten gebruiken. Heb ze net besteld bij sensitest. Vorige zwangerschap in ronde 2 ook ovutesten gebruikt en die ronde ook zwanger. Zou fijn zijn als het weer zo snel gaat maar dat zegt natuurlijk niks.