♡ NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2016 ♡ 01. (0) 02. (0) 03. (0) 04. (0) 05. (1) xEsther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje 06. (0) 07. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2016 ♡ 01. (1) Jebb - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje 02. (0) 03. (0) 04. (0) 05. (1) xEsther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje 06. (0) 07. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2016 ♡ 01. (1) Jebb - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje 02. (0) 03. (0) 04. (1) potato - 34 jaar - ronde 16 - eerste kindje 05. (1) xEsther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje 06. (0) 07. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2016 ♡ 01. (1) Jebb - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje 02. (0) 03. (0) 04. (1) potato - 34 jaar - ronde 16 - eerste kindje 05. (2) xEsther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje PandaBeertje - 22 jaar - ronde 2 - tweede kindje 06. (0) 07. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2016 ♡ 01. (1) Jebb - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje 02. (0) 03. (0) 04. (1) potato - 34 jaar - ronde 16 - eerste kindje Keef85 - 31 jaar - ronde 5 - tweede kindje 05. (2) xEsther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje PandaBeertje - 22 jaar - ronde 2 - tweede kindje 06. (0) 07. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2016 ♡ 01. (1) Jebb - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje 02. (0) Mama0103, 18 jaar, 1e kinsje, 2e ronde 03. (0) 04. (1) potato - 34 jaar - ronde 16 - eerste kindje Keef85 - 31 jaar - ronde 5 - tweede kindje 05. (2) xEsther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje PandaBeertje - 22 jaar - ronde 2 - tweede kindje 06. (0) 07. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi! O, ik ben niet zo handig dat ik mezelf toegevoegd krijg (ik doe dit nu met m'n telefoon, misschien komt het daardoor). Ik ben Pauline, nod ongeveer 3 mei, eerste ronde, tweede kindje.
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2016 ♡ 01. (1) Jebb - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje 02. (1) Mama0103 - 18 jaar- ronde 2 - eerste kindje 03. (0) Pauline82 - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje 04. (3) potato - 34 jaar - ronde 16 - eerste kindje Keef85 - 31 jaar - ronde 5 - tweede kindje Charley7 - 26 jaar - ronde 5 - tweede kindje 05. (2) xEsther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje PandaBeertje - 22 jaar - ronde 2 - tweede kindje 06. (1) Mirte85 - 30 jaar - ronde 24 - MMM 07. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2016 ♡ 01. (1) Jebb - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje 02. (1) Mama0103 - 18 jaar - ronde 2 - eerste kindje 03. (1) Pauline82 - ? jaar - ronde 1 - tweede kindje 04. (3) potato - 34 jaar - ronde 16 - eerste kindje Keef85 - 31 jaar - ronde 5 - tweede kindje Charley7 - 26 jaar - ronde 5 - tweede kindje 05. (2) xEsther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje PandaBeertje - 22 jaar - ronde 2 - tweede kindje 06. (1) Mirte85 - 30 jaar - ronde 24 - eerste kindje MMM 07. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi dames! Ik zou er ook graag weer bij willen. 1e ronde na miskraam weer. Ik ben 30 jaar en heb al 1 kindje. 6 mei is mn NOD. Ik hoop dat de hele lijst lekker roze zal kleuren over een maandje!
Zou iemand mij er ook bij willen zetten? 28 jaar, ronde 8 eerste kindje. NOD is 2 mei. Hoop dat het een hele roze maand wordt voor iedereen!
Hallo meiden,. Ik wil er ook graag bij op . Mijn naam Dominique en ben 25 jaar. Zijn bezig voor ons 1e kindje en zitten in ronde 3. Leuk om er samen over te kletsen.. Ik heb meteen een vraag. Als je met ovu testen werkt, moet je dan juist seks hebben zodra de ovu test aan geeft dat je eisprong er aan komt? Ik hoop op veel roze!! Mijn NOD is trouwens rond 3 mei, al was mijn eisprong vorige maand een week later!!!
Hoihoi allemaal! Ik zou ook graag op de lijst willen. Heb het geprobeerd maar het lukte niet 🙈 Mijn NOD is op 1 mei. Ik ben 30 jaar, zit in ronde 2 (zo ongeveer, eerste keer ongi gehad na het verwijderen van mijn spiraaltje) en we gaan voor een 2e kindje!
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2016 ♡ 01. (2) Jebb - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje Wonnie - 30 jaar - ronde 2 - tweede kindje 02. (2) Mama0103 - 18 jaar - ronde 2 - eerste kindje Loes87 - 28 jaar - ronde 8 - eerste kindje 03. (2) Pauline82 - ? jaar - ronde 1 - tweede kindje Dominique1991 - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje 04. (3) potato - 34 jaar - ronde 16 - eerste kindje Keef85 - 31 jaar - ronde 5 - tweede kindje Charley7 - 26 jaar - ronde 5 - tweede kindje 05. (2) xEsther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje PandaBeertje - 22 jaar - ronde 2 - tweede kindje 06. (2) Mirte85 - 30 jaar - ronde 24 - eerste kindje MMM AzA - 30 jaar - ronde 1 na mk - tweede kindje 07. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)