Hallo dames, In juni ben ik gestopt met de pil. Heb een cyclus gehad van 31 dagen en 28. Ik weet daarom ook niet zo goed wanneer ik mijn nod heb deze maand (gezien ik nog niet lang van de pil af ben), bij een cyclus van 28 is dit maandag 12 sept en bij een cyclus van 31 is dit donderdag de 14e... Nu hebben we deze maand halverwege de cyclus elke dag geklust. Nu had ik vanochtend (9sept) ineens een bruine veeg afscheiding. De 4e had ik een kleine felle steek onderin mijn buik bij mijn baarmoeder, niet echt pijnlijk, maar ik voelde het wel zeg maar. Zou dit een innesteling kunnen zijn geweest?? Ik durf nog niet te testen, gezien ik op zijn vroegst dit dus aankomende maandag kan doen. Voor de rest heb ik deze maand niet echt symptomen gehad, alleen geen pijnlijke tepels!!, wat ik de vorige cycli wel had halverwege en voor ik ongi moest worden.. Ook had ik bij mijn vorige cycli geen bruine afscheiding een aantal dagen voor nod. Hadden jullie ook 3/5 dagen voor nod een veeg bruine afscheiding & vervolgens zwanger??
Okee! & hoeveel dagen voor je nod had je bruine afscheiding? Ik had namelijk letterlijk 1 veeg en verder niks de hele dag...
Heb dit ook regelmatig en niet zwanger.. Eerste dag vaak een paar druppen dan 1 dag niks en dan barst het los... Nu afgelopem keer gelijk rood en ook niet zwanger... Ik zou nog een paar dagen wachten met testen.. als het je lukt om dot op te brengen dan.... Want je kan best zwanger zijn.... Tja... sorry maar het vrouwenlichaam... pfff
Ahh okee, maar juist omdat ik het voorheen nog niet heb gehad, vond ik het toch wat apart.. normaal heb ik eerst wat slijmverlies en dan diezelfde dag ongesteld. Maar goed, het kan natuurlijk een voorteken voor de menstruatie zijn, hoop alleen zo van niet zag dat je ook in ronde 3 zit, vind het zo spannend. Probeer zoveel mogelijk geduld op te brengen om niet eerder dan woensdag te testen.
Jaaa lastig is dat he.... ik heb al jaren geen pil gehad (was gestereliseerd) en ook toen was de menstruatie soms anders... ik hoop voor je dat je zwanger bent want als er een babywens is is elke maand langer gewoon te lang.... Mijn reactie is ook meer zodat je jezelf niet gek hoeft te maken en dat het nog alle kanten opkan.... Ik snap wel dat dat heel moeilijk is... ik zit ook op alles van mijn lichaam te letten...
Jaa wachten duurt echt lang! Snap je reactie ook wel, je hoopt het alleen zo erg Het enige wat ik nu ook kan doen is afwachten.