Schimmelinfectie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PlatvoetJ, 4 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlatvoetJ

PlatvoetJ Niet meer actief

Hoi dames,

Ik kwam er vanavond achter dat ik een schimmelinfectie heb..
    Gelijk net een middeltje besteld bij de online drogist, de laatste keer dat ik een schimmelinfectie had was 4 jaar geleden.

Ik had 28 September een positieve ovulatietest verder weet ik niet wanneer mijn ei gesprongen is. Normaal gesproken voel ik hem ook maar uiteraard deze maand niet.

Nu vroeg ik me af of jullie dit ook gehad hebben toen jullie zwanger waren? Gewoon puur uit nieuwsgierigheid:)

2. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    ik niet, maar heb wel gelezen dat je het sneller kan krijgen in je zwangerschap

3. PlatvoetJ

Bedankt voor je reactie. Weet je toevallig ook of dat al zo vroeg kan? Ik denk nu 6dpo..

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb het altijd maar wordt onderdrukt door ab. Zwanger of niet

5. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik heb het een aantal keer gehad in mijn zwangerschap. Bleef maar terug komen!

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik had het de week voor m'n NOd! En zo erg!! Heb 2 weken mee gelopen en uiteindelijk via de huisarts zalf gekregen het ging niet weg en wat bleek volgens mijn huisarts kwam het door de hormoonwiselinb

7. PlatvoetJ

Bedankt! Ja ik heb het nooit 4 jaar geleden 1x gehad vandaar dat ik me het afvroeg moet sowieso nog 1 week geduld hebben! Nu ben ik wel erg benieuwd of het echt een symptoom is of gewoon pech :)

8. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Het schijnt vaker voor te komen tijdens de zwangerschap. De huisarts kan er een middeltje tegen voorschrijven. Ik had het aan het einde van de zwangerschap. Dan is belangrijk het zo snel mogelijk te behandelen om te voorkomen dat de schimmel tijdens de bevalling overgaat op het kindje.

9. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ik heb er ook al jaren geen last van gehad tot paar maanden terug... nu heb ik het elke keer een paar dagen voor dat ik ongesteld moet worden😣

10. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ook schijnt je weerstand wat minder te zijn tijdens een zwangerschap, dus het zou best goed kunnen.

Deel Deze Pagina