Zwanger worden na EUG

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mona82, 4 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona82

mona82 Lid

4 feb 2011
    17
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo, wie van jullie heeft het ook gehad ( ik hoop niet heel veel mensen:() een Buitenbaarmoederlijke zwangerschap en daardoor één eileider verwijderd en toch nog voor een kindje gaan, maar telkens een teleurstelling is als je menstruatie komt.
    Meer mensen die proberen na een BBZ zwanger te raken en het niet lukt?

2. Puck85

Puck85 Actief lid

17 apr 2014
    259
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik had ook een EUG. Was toen in december geopereerd en eileider verwijderd. In maart had ik toen weer een positieve test. Dus het wel goed gaan. Nu gaan we voor een tweede en blijft altijd wel in je hoofd spoken. Maar als t goed is neemt de andere eileider alles over

3. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.368
    2.843
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Hier ook. Wel snel weer zwanger geworden, maar dat werd een miskraam. Ik merk dat ik sinds de operatie gewoon minder vertrouwen in m'n lichaam heb...en elke menstruatie bevestigt dat dan weer (onterecht natuurlijk, maar toch)... Ik probeer positief te blijven, maar de bbz is me echt niet in de kouwe kleren gaan zitten.

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik zelf niet gelukkig maar een vriendin van ons wel, ruim 2 jaar geleden. Ze is nu 24 weken zwanger van een tweeling.. niet wat je wilt horen waarschijnlijk

Het is trouwens wel spontaan

5. Aline1987

Aline1987 Lid

17 mei 2016
    13
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi Mona82,

Ik ben zelf ook geopereerd aan een BBZ in juli en ben daarbij een eileider verloren. We hebben even gewacht en zijn er dan terug aan begonnen. Maar ik merk dat die eerste keer terug proberen niet gelukt is (witte testen en buikrampen, dus verwacht elk moment menstruatie). Ik blijf wel testen, want ben er als de dood voor om dit nog eens mee te maken en wil zekerheid dat er niet is.

Ik heb het er ook nog heel moeilijk mee en voel echt alsof mijn lichaam gefaald heeft (en nu weer een beetje). Maar we zetten door en hopelijk krijgen we ook snel eens fijn nieuws te horen. Ik vind het ook zo moeilijk om te geloven dat die andere eileider (bijna) al het werk zal overnemen. Maar tijd brengt raad zeker...

Veel succes!!

Deel Deze Pagina