Heb net een test gedaan. Zag een hele dikke controlestreep en in het licht een wazige lichte streep. Ik heb de test in de prullebak gegooid en ben toen gaan eten...na een kwartier om één of andere reden toch weer uit de bak gevist en NEE MAAR, de streep is wat donkerder geworden, maar nog steeds licht...ben ik nou zwanger of moet ik over 2 dagen nog maar eens testen? Help wat is dit spannend!
Een streep is normaal een streep! Dan ben je dus hartstikke zwanger! Kan me voorstellen dat je wat onzeker bent geworden dus je zou altijd morgen ofzo even opnieuw kunnen testen. Of even een digitale halen...dan weet je het zeker Succes en alvast voorzichting gefeliciteerd! Elmo
heb je misschien en foto van de test of kun je die even maken dan kunnen we iets beter inschatten wat er staat,...maarals t echt een streep is,ook een lichte(zie mijn album die zijn ook lichtjes)dan ben je zwanger,...mag ik vragen wel merk je hebt gebruikt?
hahah, ik zie dus dat mijn onderwerp er twee keer instaat! Ik heb dus het merk Sensitest gebruikt, en vraag in m'n andere onderwerp of iemand daar ervaringen mee heeft. Maar volgens mij was jij dat ook die vroeg om een foto, toch? Ik heb dus geen foto van deze test, maar de test nog wel bewaard, kan ik dan alsnog een foto maken, of is het dan niets meer waard? Ik wil toch morgenvroeg gaan testen, dus dan zien we het wel echt. Misschien heb ik tussen al mijn afspraken nog wel tijd om een digitale te halen.