Mmmmmm, weet t niet.....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anneuhuh, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anneuhuh

Anneuhuh Lid

9 dec 2013
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi lieve dames,

2 weken geleden hier gepost, omdat ik dacht dat ik de innesteling voelde, me duizelig voelde, vaag, vreetbuien enz..... de afgelopen week geen klachten. NOD was afgelopen Zaterdag, nu dus 1 dag overtijd. Had vanmiddag een hele zere onderrug, normaal voor m'n menstruatie geen last van, wel heb ik buikklachten die lijken op een menstruatie. Ik denk elke keer dat 'het er door komt', maar tot nu toe nog geen teken.
    Zw gisterenochrend van de Action was negatief.. 7 Januari een positieve ovulatie test gehad. Pffffffff, dacht de afgelopen dagen: ik voel me niet anders, op naar de volgende maand (ondertussen al 3 jaar 'bezig') .. maar nu ik nog niet ongesteld ben geworden heb ik toch weer hoop.
    Kunnen een soort menstruatie klachten ook tekenen van een prille zwangerschap zijn? En hebben jullie ook wel eens pas na je NOD positief getest? Wil nog zo graag hoop houden, maar ben d'r bang voor.......

Liefs

2. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Zwangerschapssymptomen kan je inderdaad vergelijken met menstruatiesymptomen. Misschien morgen nog een test tegen aan gooien? Want je hcg zou dan wel verdubbeld moeten zijn mocht je zwanger wezen. Ik hoop het voor je!

3. Anneuhuh

Anneuhuh Lid

9 dec 2013
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Thanks voor je reactie! Zal er morgen nog een testje tegen aan gooien, mocht ik niet ongesteld worden.

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Is de innesteling die jr voelde niet je eisprong ( laatste groeispurt voor t springen) geweest?
    Innesteling wordt maar heel zelden gevoeld. Ovulatiepijn komt vaker voor..

5. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Heb je nog een test gedaan? :)

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat denk ik ook.

Bovendien maak je vanaf innesteling HCG aan. Dan zou je nu TWEE weken later een knallende zwangerschapstest in handen moeten hebben.
    Dus een innesteling was het in elk geval niet.

7. Anneuhuh

Anneuhuh Lid

9 dec 2013
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen test gedaan! Wacht nog even. Ik denk dat ik ongesteld ga worden, heb iig wel dat gevoel en die buikpijn. Jammer, want ik had er echt zo'n goed gevoel bij deze maand!

8. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Weet je wel of je een ovulatie hebt gehad? Heb je ovulatietesten gedaan of niet?

9. Pitahaya

als je al 3 jaar bezig bent, is het dan niet verstandig om eens naar de huisarts te gaan?

10. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met je? Inmiddels ongesteld of toch een mooie test? Liefs

11. Pitahaya

Ik ben ook benieuwd!

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    22 jan zeg je 2 weken geleden een innestelling gevoeld te hebben, maar ook zeg je 2 weken geleden een posi ovutest gehad te hebben. Een innestelling volgt niet zo snel op een ei.

Deel Deze Pagina