Ben ik zwanger???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gouds, 15 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0la

L0la Actief lid

11 jan 2017
    128
    39
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Super goed van jou zeg!!!!!
    En gefeliciteerd met dit heerlijke nieuws.
    Ik vind het heel schattig dat je alles goed wilt doen en alleen maar goed van je natuurlijk.
    Zoals meerdere al aangeven kan het drinken geen kwaad. Maar vanaf nu niet meer he;)

Wij hebben bij beide kindjes en positieve test glaasje champagne gedronken. ;). Cheers!

2. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Hoe istie nu???

3. Flower2012

8 jan 2017
    35
    1
    8
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    gefeliciteerd. Ik had ook geen symptomen deze kwam bij mij vanaf ca 6-7 weken

5. Gouds

Gouds Lid

3 jan 2017
    69
    21
    8
    NULL
    NULL
    Ah wat een leuke reacties! Dankjewel! Sorry ik ben dit weekend aan het werk en nu ik ga nu weer. Mijn emoties zijn heftig, gelukkig kon ik met smoes komen dat door het stoppen met roken komt! Mijn collega's zeiden van Jeetje nu snap ik het! Soms snauwde ik het af of komen mijn tranen al! Mijn vriebd werk daar ook, gisteren kwam hij bij mijn afdeling (werk met ouderen) om mij te troosten en op vrolijken. Super lief!

Over vitamine D, hebben de verloskundige niet gezegd hoeveel, zal ik eens vragen. Ik slik al foliumzuur van vsm puur Mama. Plus vitamine D van Bio-Vitamine D, pharma nord.

Ohja mijn buikje is nu al aardig at te zien! Mijn vriend denk dat we tweeling krijgen hahaha!

Btw vanaf hoeveel weken hebben jullie aan je ouders verteld
    verteld?

6. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Ha ha dat klinkt allemaal super schattig! Wat super knap dat je nog steeds niet rookt :D

Ik heb het mijn ouders al vroeg verteld, met zes weken ofzo. Schoonouders met zeven weken, vrienden met tien weken en de rest vd wereld met twaalf weken.

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gefeliciteerd!

8. Aries

Aries Niet meer actief

Gefeliciteerd, wat supergoed van je dat je meteen helemaal gestopt bent met roken! Al die zorgen zijn normaal, dat komt omdat je nou eenmaal alles perfect wil doen voor je kindje. Als je niet gedronken en gerookt had was er waarschijnlijk wel iets anders geweest om over te stressen. ;) Ik wens je een hele mooie zwangerschap. Wij hebben het zelf verteld met 12 weken, maar dat is heel persoonlijk.

9. Gouds

Gouds Lid

3 jan 2017
    69
    21
    8
    NULL
    NULL
    Dankjewel!

10. Gouds

Gouds Lid

3 jan 2017
    69
    21
    8
    NULL
    NULL
    O leuk! Mijn vriend en ik zijn gisteravond bij mijn moeder op bezoek geweest. Ik vroeg aan haar of ze het leuk zou vinden dat we kwamen voor de koffie. Ze belde hierna haar zus (mijn tante), mijn tante denkt meteen dat ik zwanger ben.. :eek:

Na een poosje praten gaf ik mn moeder een envelop, ik gaf aan dat ik laatst iets leuks zag in de winkel en vond echt iets voor mm moeder. Ze gaf aan' "O ben je zwanger?" (Terwijl ze de envelop nog niet had geopend) Ze kreeg een kaart met hartjes en zwangerschapstest erop geplakt met het tekst 'je word oma!'. Mijn moeder is erg blij mee, wel bezorgd maar erg blij.

Ik wou eigenlijk pas later vertellen, maar stel als er toch iets gebeurd met mij en het kindje in mn buik, zou ik fijn vinden om als steun te kunnen vragen aan haar.

Ik krijg een vroege echo, 7 maart. Als het alles goed is gegaan, dan willen we aan zijn ouders vertellen. Aan mijn zus wil ik deze week proberen te vertellen (Hopelijk pakt ze dit goed op, ze heeft 2 jaar geleden MK gehad en hierna wil ze voorlopig niet meer proberen :( ).

11. Noor31

Noor31 Actief lid

20 feb 2016
    230
    47
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Maar de action test heeft ook een goede bijsluiter.... als je die vantevoren leest weet je het meteen...

12. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat fijn dat je dit mooie nieuws nu ook met je moeder kan delen,ook heb je dan, buiten je vriend om ,iemand anders mocht het mis gaan om je verdriet mee te delen. Ik duim voor een mooie echo,en wij hebben het iedereen verteld toen we rond de 12 weken waren,alleen mijn zusje wist het direct na de positieve testen ;)

Deel Deze Pagina