Hoi dames, Zwangerschapstest predictor 4 dagen voor NOD. Zien jullie ook een heel licht streepje? Leek me zo leuk om mijn man te verrassen op Valentijnsdag 😀☺️
Extra spannend! Ons dochtertje is met 37 weken zwangerschap overleden. Nu een jaar later durven we het weer aan. Pffft waarom is die streep niet wat duidelijker... ☺️
Dank je wel Scarlett, er zit nu niets anders op dan wachten. Wat duren de dagen dan lang... weekend weer testen. Ik laat het weten!
Jeetje meid wat vreselijk. Ik zie wel een streepje maar hij lijkt me eerder grijs dan roze maar in het echt misschien wel roze. Ik hoop t enorm voor jullie het is jullie gegund
Uhh wat is dat? Heeft toch iets met de eisprong te maken? Die weet ik niet. Doe geen ovulatietesten want ben eigenlijk altijd meteen de eerste maand zwanger. Sorry voor de dames voor wie dat niet is weggelegd ☺️
Dpo is dagen na je ovulatie 😉 Kwam de streep binnen afleestijd? Ik zie wel wat maar vind m ook grijzig
Ik wil je niet ontmoedigen maar zo zag mijn test er ook uit en toch ongi geworden.. de kruidvat 2 v5 zou ik eens proberen die gaven bij mij niks aan.. of zoooo tuur dat je wel weet dat het niks is.. ik hoop dat ie van t weekend duidelijker is! En wat verdrietig!! Met 37 weken. Ik wil je alsnog sterkte wensen, en duim voor een dikke streep! 🍀
Dank jullie wel voor de lieve reacties! Ik heb na 5 min afgelezen en de foto gemaakt. Staat bij dat je na 10 min niet meer mag aflezen. Afwachten dus maar!
pas op want de digitale is niet heel gevoelig. ik zou dezelfde test over 2 dagen nog eens doen en kijken of hij oploopt. anders zegt de test straks niet zwanger en ben je t wel. de digitale met week indicatie is weer iets gevoeliger maar met zo een licht streepje misschien toch even wachten....? ik zie m ook hoor trouwens