Hallo dames Weet er iemand hoelang je nog hcg n je lichaam kan blijven houden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Vorige week vrijdag (17-2) begonnen met bloeden die maandag erna (20-2) geopereerd en mn eileider verwijderd. Nu sinds afgelopen maandag ben ik gestopt met vloeien. En nu zag ik nog een test liggen (kruidvat 2x5) en dacht eens kijken of hij al helemaal wit is, maar tot mn verbazing kwam er nog steeds een roze streepje die nog best duidelijk is. Iemand enig idee hoe lang dit nog kan duren?
Bedankt voor je antwoord panter. Ik had zo gehoopt dat het met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap er sneller uit was. Nu ik weer weet hoe het is om zwanger te zijn is de wens nog groter geworden en wil ik weer vooruit kijken, wat voor mijn gevoel pas echt kan als alles weer "normaal" is. Gaat bij jou alles goed met de zwangerschap? Al een echo gehad?
hcg halveerd ongeveer elke 24-33 uur dus je kan ongeveer uitrekenen wanneer je weer in normale doen bent als je weet hoe hoog je waarde nu is. Maar het is gewoon een kwestie van "uitzitten" deze nare tijd. Het zal een poosje duren voor je lichamelijk hersteld bent, maar vergeet ook het geestelijke stuk niet. Je hebt nogal wat meegemaakt...een operatie...het verliezen van je eileider, het verliezen van het zo gewenste kindje. Neem de tijd ook om dit een plekje te geven. Hier gaat tot nu toe alles goed. Elke dag is er eentje...we hebben afgelopen dinsdag eerste echo gehad met 6,5 weken. Alles goed, krachtig kloppend hartje en mooi op termijn qua meting. Maar helaas weet ik dat dat in een oogwenk kan veranderen. Ik zal pas blij worden als ik een gezond kindje in mijn armen heb. Ik wens je veel sterkte!!
Ja dat weer ik ook wel hoor panter, maar ga ervanuit dat ik nog een paar weken de tijd heb om het een plekje te geven voor.mn volgende menstruatie weer komt. Nou wel fijn dat voor nu alles goed is al snap ik je wel hoor gezien je verleden, jeetje wat een ellende hebben jullie al.moeten doorstaan. Ik hoop echt dat deze x alles goed mag gaan is je enorm gegund meid.
Ik had een curretage met 9 weken op 7 feb en een knaltest nog. Op 23 feb nagenoeg wit en paar dagen later een knalpositieve ovulatietest, dus eisprong al. Dus binnen een 3 weken al weer een eisprong, kan snel gaan Hoor!
Ik had na curretage nog 6 weken positieve test werd na 5 weken ongesteld dus zelfs daarna nog. Vruchtje was gestopt met groeien rond 6 weken curretage gehad op 11
Eerlijk gezegd heb ik niet meer getest na de operatie ! Vond ik te confronterend .. Ik werd 6 weken na de operatie weer ongesteld.
Goedzo ! Ik ben veel te steng voor mezelf geweest destijds. Wees echt heel lief voor jezelf 😘