Ben ik zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarasara1, 20 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarasara1

Sarasara1 Lid

20 okt 2017
    8
    0
    1
    Vrouw
    Hallo
    Me cyclus heeft 35 dsgen geduurd ik bn zaterdag weer ongesteld geeorden weet iemand wanneer ik zwanger kan worden

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.130
    17.148
    113
    Ook dat kan niemand hier je vertellen....

Temperaturen of ovulatietesten doen kan je helpen bij het ontdekken van je vruchtbare periode.

3. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Beetje een rare vraag..
    Maar nee dat weet niemand ...
    Om je ovulatie op te sporen zou ik je adviseren om te tempen en ovu testjes te gebruiken
    Succes

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.002
    15.621
    113
    Nabij Utrecht
    Dar gaat vast wel een keer lukken als je continue onbeschermde sex hebt tijdens je vruchtbare dagen (en ik hoop dat je vriend het ook eens is met een zwangerschap).
    Wanneer die vruchtbare dagen zijn kan niemand jou vertellen aangezien je volgens mij net gestopt bent met de pil.

Ook kom je nog heeeeel jong op mij over.
    Wellicht is het handig om even online te lezen hoe een cyclus werkt en hoe je je vruchtbare dagen betrouwbaar kan opsporen.
    Een app moet je daar niet voor gebruiken dus ik zou maar eens aan de ovulatietesten gaan beginnen.

5. Sarasara1

Sarasara1 Lid

20 okt 2017
    8
    0
    1
    Vrouw
    En ik heb gister heel licht roze afscheiding gehad en vandaag lichtbruin, ja misschien kan ik jog overkomen maar dat ben ik niet alleen ik vind het moeilijk omdat van alles lees op internet

6. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Wij weten niet hoe je cyclus is. Dus wij weten niet wanneer je zwanger kan worden, daarbij heeft iedereen een ander lichaam en is de innesteling ook bij iedereen anders. o_O

Krily en Sado vinden dit leuk.
  7. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Je zult toch je vragen specifieker meoten formuleren. Bijvoorbeeld: "Dinsdag was mijn ovulatietest positief, wanneer kan ik het beste gemeenschap hebben?"

De vragen, posts zoals je ze nu opschrijft zijn chaotisch en ik snap de helft er niet van, ook het citaat hierboven is daar een voorbeeld van. Wat wil je precies allemaal weten?

Deel Deze Pagina