Last van menstruatiepijn?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Tessatje, Dec 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tessatje

Tessatje Actief lid

Sep 8, 2007
    191
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb sinds dat ik volgens de calculator op deze site een innesteling moest hebben heel erge pijn in mijn onderrug en onderbuik zondere andere verdere duidelijke sympomen. Gewoon net als menstruatiepijn. Wie heeft dit gehad en was toch zwanger?

2. Tessatje

Tessatje Actief lid

Sep 8, 2007
    191
    0
    0
    Ik vroeg me nog iets af. Sommige mensen zijn in het begin van de zwangerschap niet misselijk pas later maar testen toch positief. Je kan toch alleen positief testen al de hormoon hcg in je lichaam is maar die maakt je toch ook misselijk. Ik begrijp het niet? Iemand die kan helpen..

3. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    Hey!

Hcg hoeft je niet misselijk te maken hoor...Niet iedereen wordt er misselijk van!

En die ongipijnen weet ik niet!

4. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,397
    3
    0
    Ik dacht meer dan een week lang dat ik ongesteld zou worden; de normale ongesteldheidskrampen, alleen het zette maar niet door, en het hield niet op. Kreeg er al snel andere aparte kwaaltjes bij die me aan het denken zetten (kijk maar wat ik heb neergekrabbeld onder de eerste zwangerschapssymptomen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=705)

kHeb overigens pas sinds een paar dagen last van lichte misselijkheid later op de dag. En dat terwijl het hcg level toch ZO was dat het streepje overduidelijk was, zelfs net na NOD. Weet dus niet of hcg echt de boosdoener is qua misselijkheid eigenlijk...

Het blijft allemaal onzeker hoor, tot je een positieve test in handen hebt. En als ie posi is geloof je het natuurlijk niet... ;)

5. Tessatje

Tessatje Actief lid

Sep 8, 2007
    191
    0
    0
    hey Yustin en debbie bedankt voor jullie antwoorden. En debbie ik heb ook last van die branderige ogen echt aan de zijkanten van mijn ogen. Nou over 4 dagen zullen we meer weten hihiih..

6. Tessatje

Tessatje Actief lid

Sep 8, 2007
    191
    0
    0
    Ik denk gewoon dat ik ongi ga worden. Het wordt alleen maar erger die ongi krampen :(

7. Tessatje

Tessatje Actief lid

Sep 8, 2007
    191
    0
    0
    Ik heb zo een last van menstruatie pijn. Wie had dat ook voor de nod HELLLLP? Ik heb vandaag ook getes en negatief:(

8. Tessatje

Tessatje Actief lid

Sep 8, 2007
    191
    0
    0
    Nouuuuuuuuuuuuu daaaaag ik ben gewoon vandaag ongi geworden :(

9. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Jammer, een vrouwenlichaam is ook zo gemeen!
    Heeeeel veel succes de volgende ronde!

Liefs Dib

10. Niet meer actief

Aah Tessa en Yustin jammer dat jullie ongi zijn geworden zeg!
    Ik wacht er nog op.
    Heb ook al anderhalve week ongi krampen.

11. Tessatje

Tessatje Actief lid

Sep 8, 2007
    191
    0
    0
    nou ikdus ik hoop in ieder geval voor jou dat je zwanger word. Voor is ons is het helaas niet gelukt deze maand. Nou misschien volgende maand.

12. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,397
    3
    0
    BALEN!

oefening baart kunst, zegt men ;)

nieuwe ronde, nieuwe kansen!

succes hoor!

D.

13. Quinta

Quinta Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb ook al weer ruim een week last van ongi krampen. Ik zit tussen de 23 en 31 dagen dus ben benieuwd wat het gaat worden...
    Ik ben ontzettend moe maar dat komt omdat ik al de hele week midden in de nacht wakker wordt en dan vervolgens niet meer in slaap val :( ?

Het blijft toch elke maand weer spannend he!

Share This Page