zou dat kunnen?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door anniek, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zou het kwaad kunnen als ik de laatste 5 pilletjes niet meer neem?
    of is het toch echt beter deze te nemen

hihi ik kan niet meer wachten!

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou ze gewoon nemen, want je gooit je cyclus er mee in de war.

3. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    met de pil heb je geen cyclus
    ja je pil cyclus :)
    en die is standaard dus het maakt niet uit of je nu stopt of aan het eind van je strip

maakt voor zwanger raken niets uit

succes

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hhmm, ik heb ergens toch gelezen dat je het beter niet kunt doen.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi ik vind het zo spannend joh!

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Niet doen, je lijf moet al genoeg zelf weer regelen..
    Die 5 daagjes langer, kom op nog even volhouden! ;)

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    maakt wel degelijk uit meid (als je pech hebt)

ik zou gewoon die laatste 5 pilletjes innemen, dan krijg je daarna je periode, en op die manier kun je tenminste goed in de gaten houden wanneer je na het niet meer innemen van de pil je eisprong komt, want dat komt dan in principe gelijk weer op gang.

als je nu stopt wordt je lichaam gedwongen eerder je slijmvlies af te stoten.

nee die paar dagen kunnen er ook wel bij meid, ik ben stom geweest in januari om de pil zo ineens weg te laten, maar achteraf gezien had ik de strip beter af kunnen maken...

veel succes met het zwanger worden

8. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    kan je dit dus rekenen als cyclus dag 1................................

9. Hallo Anniek,

Spannend hoor, nog 3 daagjes..
    En dan kun je ook beginnen.
    Wens je veel succes!

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nou meid ik hoop dat je toch die paar daagjes doorgeslikt hebt, en wil je bij deze alvast heel veel succes wensen met zwanger worden.

succes :D

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi dankje! gisteren de laatste pil geslikt dus vanaf vandaag geen meer!
    Ben onwijs gelukkig..
    alleen een kleinigheidje ik heb me buik weer ontsoken, 3 maanden geleden ook al! had ik me maagvlies ontstoken, nu weer!
    auw au!

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ben je al bij je ha geweest hiervoor meid?

zo ja, neem ik aan dat je aan je ha hebt gezegd dat je gestopt bent(of wilde stoppen) ik heb nu al ik weet niet hoe vaak ontstekingen gehad en de laatste keer kreeg ik de zwaarste kuur die er is, maar ik moest daarna wel minimaal 6 mnd wachten voor ik uberhaupt in verwachting mocht raken.

ik heb nu antagel staan (dat mag wel als je in verwachting bent of probeert) voor als het weer begint.(het helpt echt, vraag je ha anders of hij / zij het je voor wil schrijven)

veel succes meid laat je nog weten hoe het verder gaat?

groetjes

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb niet verteld dat ik zwanger wil raken, nog aan de huisarts, dit omdat ik zowiezo de eerste maand wil ontpillen....
    verderheb ik nog geen medicatie voorgeschreven gekreen en moest ik onlasting naar het ziekenhuis brengen...
    dit word getest op de helicobacter... maandag krijg ik waarschijnlijk de uitslag, als er dan medicatievoorgeschreven word zal ik het er wel bij aangeven dat ik gestopt ben met de pil!
    Bedankt dat je dit even zegt!

14. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    kan je nagaan hoe verschillend ze dat toch altijd weer doen, bij mij werd bloedgeprikt (later ook nog ff klein roesje en hebben ze een hapje genomen aan de binnenkant) en onderzocht om op helicobacter pylori te testen, ik hoefde gelukkig geen ... te machen in een potje ;)

maar idd als ze positief testen mag je dat zeer zeker niet vergeten te zeggen meid, anders kan je straks weer terug aan de pil :(

ik hoop in ieder geval voor je dat de uitslag negtief is. maar dan zou ik wel vragen aan je ha voor antagel en of dat voor jou iets zou zijn ivm met je kinderwens.

heel veel succes :D

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ja ze doen het ook kei verschillend, het is pas sinds kort dat ze ht ook op deze manier duidelijk zouden kunenn aantonen {dat heb ik op internet ergens gevonden} maar mochten ze positief testen is dat dan zo erg? Ik hoop dat m edroom niet in duigen valt!
    En had jij die bacterie?
    Er staat overal geschreven dat je zware antibiotica krijgt en dat het dan over gaat.
    Maar ik lees teveel op internet want er staat ook vanalles geschreven over maagkanker! bahbah!

Deel Deze Pagina