hoi lieve dames, Ik heb blijkbaar een account maar ben nooit actief geweest. We willen graag voor een tweede kindje gaan. Ik ben 5 mei als laatst ongesteld geworden en meteen gestopt met de pil Mylan. Ik dacht dat ik meteen op tijd ongesteld zou worden. Hiervoor gebruikte kk Rosal en werd netjes op tijd ongesteld en was binnen 3/4 maanden zwanger. Helaas is dit mijn 35ste dag maar nog steeds geen bloed te zien. Vroeger had ik een onregelmatig cyclus. Ik ben bang dat het weer onregelmatig gaat worden. Heb ondertussen zwangerschapstesten gedaan maar ze waren allemaal negatief. 5 mei werd ik ongesteld. een week of 2 later had ik last van buikkrampen/menstruatie krampen. Dit heeft bij mij 1 week geduurd tot mijn eisprong. 28 mei had ik licht bloedverlies en bruinverlies. 2 juni had ik opeens heel veel afscheiding. Cervixslijm was het zeker! In mei en tot mijn eisprong geklust natuurlijk. Na de eisprong werden mij buikkrampen minder, ze waren zelfs weg. Nu is het af en toe wat steken. Momenteel heb ik last van mijn borsten. Ze zijn groter voller geworden. De ene keer zijn ze zacht en de andere keer voelen ze gespannen aan. Ook heb ik blauwe aders tot mijn schouders. Ik weet echt niet wanneer mijn nod is. Als ik 2 juni eisprong heb gehad dan zou ik 14 dagen later ongesteld moeten worden en dan kom ik uit op 15/16 juni. Ik heb net getest en het was negatief. Ik wil nog paar dagen wachten en weer testen. Ik ben bang dat mijn ongesteldheid lang gaat duren! Dames wat denken jullie? Wat zou het betekenen? Ik ben eerder zwanger geworden maar toen was ik er niet zo erg mee bezig. Ik wil heel graag een broertje of een zusje voor mijn mooie meid! Alvast bedankt dames! Ik hoop de beste voor iedereen op dit forum. Moeder zijn is de mooite gevoel wat je ooit kan mee maken!!
Aangezien je testen negatief zijn denk ik dat je op dit moment (nog) niet zwanger bent. Wel denk ik dat je lichaam nu even moet wennen aan het feit dat je geen pil meer slikt en dat hier je symptomen vandaan komen. Vergeet niet dat je nog maar net gestopt bent, dus geef je lichaam de tijd om het zelf op te pakken Succes!
Hoe weet je wanneer je eisprong was? Gevoel of heb je ovulatietesten gedaan? Doordat je aan het ontpillen bent, kan het even duren voor je cyclus op gang komt en/of regelmatig wordt. Je hormoonhuishouding ligt overhoop en je kan dus allerlei klachten ed krijgen zonder dat die iets betekenen. Overigens zou ik nooit uitgaan van symptomen om te voorspellen of je zwanger bent; als je symptomen hebt dan moet je ook positief testen, en de meeste vrouwen hebben zo vroeg geen symptomen als ze echt zwanger zijn. Als je ovulatie inderdaad 2 juni was, dan ben je nu nog te vroeg om te testen. Ik zou 14 juni nog eens proberen, en dan ben je er nog vroeg bij. Als je het geduld hebt zou ik nog iets langer wachten, maar ik kan me voorstellen dat dat moeilijk is Het kan helaas tot een jaar duren voor je klaar bent met ontpillen (uitzonderingen zelf langer), maar dat hoeft natuurlijk niet. Houd er wel rekening mee dat het even kan duren, en maak je nog geen zorgen als je in de eerste instantie niet regelmatig bent.