hey dames, Vandaag zou ik ongesteld moeten worden maar verlies paar dagen heeel licht bruin afscheiding. Vorige maand had ik ookal 1 dag licht bloedingen. Ik maak me echt zorgen en begin nu echt te stressen of ik ooit weer zwanger zal worden. ik heb ookal niet het gevoel ongesteld te worden... Morgen heb ik een afspraak bij de arts hopelijk gaan ze snel beginnen met de behandeling!
Die is negatief maar dat is ook normaal. Temperatuur is snel gedaald na positieve ovulatietest. Ik had wel verwacht dat mijn menstruatie vandaag zou komen...
Hoe heb je je eisprong gevonden? En is je eerste kindje spontaan gekomen of met behulp van MMM? Heb je toevallig al een test gedaan?
Ik had opeens een positieve ovulatietest, maar dat wil niet zeggen dat er een ei springt. In mijn geval is er geen ei gesprongen. Mijn eerste kindje is spontaan gelukt. De eerste maanden na de pil ben ik vruchtbaar en maak ik blijkbaar een goede eisprong. September heb ik bbz gehad en sindsdien is mijn cyclus van slag. Zw test geeft negatief aan.
Is altijd heel erg om te horen, bbz. Hoe gaat t met je? Helaas kan dat je cyclus behoorlijk in de war schoppen. Hoop dat het snel hersteld. Misschien dat de artsen je verder kunnen helpen. Succes
Hier ook al paar dagen bruinverlies. Ook niet het gevoel om ongesteld te worden. Vandaag op 14 dpo, dus zal morgen wel doorbreken. Ellendig is dit hè?
Ik snap er nu helemaal niks van.. net rekbaar slijm gevoeld en heb pijn bij eierstok. Het is niet echt menstruatiepijn maar zeurende gevoel... ik heb de laaste dagen geen ovulatietest gebruikt en ook temperatuur niet bijgehouden. Pff ik snap het echt niet meer