weet iemand dit!?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by music4life, Jan 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb dus gister mijn ei ontdekt via de perona ovu test
    en gisteravond verlies ik bloed
    maar nu is het bloedverlies net als mijn mentruatie,ik heb wel meer buikpijn als anders.best hevig ,,ben ik knou ongie of ,,ik snap het ff niet meer,,ik moet pas over 20 dgn ongie wordden ,,trouwns hij gaf vanmorgen ook mijn ei aan,,,weet iemand dit :rolleyes: word er beetje angstig van

2. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,089
    2,221
    113
    Brabant
    volgens mij heb je al een soortgelijke vraag gesteld.. en daar antwoord op gehad.
    Tijdens de ovulatie kun je een bloeding krijgen, maar ook van het vrijen, dan kan er een bloedvaatje zijn geknapt
    Als je het te veel vindt of je vertrouwt het om een andere reden niet, dan moet je toch gewoon even langs de HA. Wij zijn hier (uitzonderingen daargelaten:)) geen medici.

Daarnaast; ik snap je fixatie op zwanger worden helemaal! maar probeer het toch een beetje los te laten. Je bent 4 maanden bezig en je gaf aan dat je minder op het forum wilde zijn, omdat je er te veel mee bezig was. Dus je vindt het zelf ook.
    Heb gewoon de komende rondes lol met je vriend/ man. Als je nu al moet klussen op gezette tijden, dan kunnen het wel eens hele lange rondes worden!

Succes meid,
    Taliaa

3. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb niet duidelijk door gekregen of het toch de menstruatie is of echt mijn ei..ik snap het gewoon niet,..sorry dat ik toch weer post,,,

4. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Omdat deze vraag dubbel is doe ik deze dicht. Enne... volgens mij komt dat bloed gewoon door je eisprong hoor, niet door een menstruatie.

Groetjes,
    Josien

Share This Page