Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaNoah96

    21 apr 2022
    7
    1
    3
    Vrouw
    Hi allemaal, Wat fijn dat dit forum bestaat! Ik heb een vraag. Ik heb al dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ik heb menstruatie achtige krampen in mijn buik en rug en ontzettend gevoelige (en grote) tepels. Toch is er nog geen bloed te bekennen. Ik zit op dag 45 van mijn cyclus. Nu heb ik een enorm onregelmatige cyclus, maar zelfs voor mij is dit aan de lange kant. Bij gebrek aan testen, heb ik een ovulatietest gedaan. Deze was knallend, op zich apart als je ongesteld moet worden? Ik heb een halfuurtje later uit verbazing in dezelfde urine nog een clearblue digitale test gedoopt (klinkt lekker ook) en deze gaf aan: Niet Zwanger. Ik neem aan dat ik er dus vanuit kan gaan niet zwanger te zijn? Benieuwd naar jullie mening! Alvast bedankt. :)
     
  2. margarethd

    margarethd Fanatiek lid

    16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Andere test doen, streepjestest. Of je hebt nu pas je ovulatie, of je bent inderdaad wellicht zwanger. Heb je afgelopen maand al een ovulatie kunnen vinden dmv je ovulatietesten?
     
    Ang1987 vindt dit leuk.
  3. Ang1987

    Ang1987 Fanatiek lid

    28 jul 2020
    2.391
    2.156
    113
    Ja helemaal eens met deze post! Zou idd een streepjestest doen, bij voorkeur de kruidvat 2v5.
     
    margarethd vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina