Hi allemaal, Ik lees hier altijd mee, maar ik zou graag willen dat er een paar extra ogen meekijken.. Mijn ovulatietest was 25 en 26 maart positief. Ik denk dat ik nu dus 9/10 dpo ben en ik had vanochtend deze testjes. De onderste easy@home is binnen afleestijd.. Action early ook.. Ik heb al 2 miskramen achter de rug en de laatste was in jan 2022. Een positieve test zou dus heeeel welkom zijn. Graag hoor ik jullie mening en ervaringen met deze testen op 9/10 dpo
Ohhhh ik vind het zo spannend allemaal, hoop zo dat het geluk deze keer aan onze zijde staat. Ga nu ook helemaal twijfelen of er wel genoeg oploop is, wat denken jullie?
hmmmm dit is het bij mij nu vanaf gisterochtend (middelste testje is van gistermiddag) ik zie wel oploop maar ik vind ze nog zo licht! En bedankt voor het delen.. toch wel fijn even vergelijken
In eerste instantie was ik wel blij met de oploop, maar ben nu toch wel weer heel erg aan het twijfelen. Ik vind het verschil tussen 12-13dpo niet echt veel.. de test van 12dpo was wel echt met donkere urine, maar wel een stuk eerder op de dag dan 13dpo (die is net gemaakt) pffff zo vreselijk deze onzekerheid! De action testen zijn de early’s, van omhoog (11dpo, naar vandaag 13dpo)